2014. december 16., kedd

Az Útvesztő kihívás: 9. nap

Látjuk, hogy eléggé csökkent a kezdeti lelkesedés a kihívás iránt, de mi azért szívesen válaszolgattunk a kérdésekre. :)

Ne feledjétek, ezen kívül már csak 6 kérdés maradt! ;)


A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

9. nap:  Melyik karakter filmes castingjával vagy a legelégedettebb, és ha le lehetne cserélni valakit, akkor kit cserélnél le és melyik színészre?

Anna:

A legtökéletesebb casting választás egyértelműen Blake Cooper volt, de szerintem ebben majdnem mindenki egyetért velem. Ő a megelevenedett Chuck, mintha csak a könyvből lépett volna elő. Hogy kivel nem vagyok elégedett? Néhány karakternél a külső leírás nem stimmel, de ez engem egyáltalán nem érdekel, ha a karakter jellemét jól hozza az adott színész, és szerencsére ezen a téren nem lehetett okom panaszra. Így ilyet talán nem is tudok mondani.

Cassie:


Az egész cast úgy ahogy van tökéletes, mindenki olyan, mintha csak a könyvből lépett volna ki. Teresa, Minho és Chuck külön kiemelést érdemel, mert ők pontosan ugyanolyanok, mint a könyvben leírt karakterek, erre a szerepre születtek a színészek.
A lecserélős része a kérdésnek elég rosszindulatú, de ha valakit mindenképpen mondanom kell, akkor Will-t mondanám. Imádom Will Poultert és valami elképesztően jó munkát végzett Gally-val, de azért azt a mai napig nem felejtettem el, hogy Gally-nak amúgy fekete haja van és barna szeme. Ha Will helyett mondanom kellene egy színészt, aki külsőre jó lett volna Gally szerepére (és szerintem el is tudta volna játszani), akkor Ezra Millert mondanám, mert ő egy Isten. 

9 megjegyzés:

  1. A legtökéletesebb casting kinézetre szerintem Chuck, Minho, Teresa, Alby szerepe. (számomra - a nagy Newt fanatikus számára - Newt is tökély, de ugye nála a kék szem-hosszú haj lenne a megelevenedett könyves karakter, de TBS az igazi, és egyetlen tökéletes imádnivaló adsfsfdgsdgfsdf*-* Newt :D )
    Szerintem senkit nem kellene lecserélni, mivel tényleg tökéletes az egész cast

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Newt-fanok és TBS-fanok kezeket a magasba :DD *mindkét kéz a levegőben*

      Törlés
  2. Imádom az castot, de én legjobban Ki Hong-ot és Kayát emelném ki, mert számomra ők voltak egy az egyben olyanok, ahogy elképzeltem őket.(Azért zárójelben megemlíteném, hogy TBS nekem maga a tökéletes Newt ♥♡ :DD )
    Nem hiszem,hogy akárkit lecserélnék,ez így volt jó, ahogy volt.

    VálaszTörlés
  3. Én egyik színészt se cserélném le de szerintem Newt karaktere más a leirásban mint a filmben

    VálaszTörlés
  4. És minhot találták el legjobban

    VálaszTörlés
  5. Newt+TBS fan vagyok, úgyhogy... Aki nem szimpatikus az Dylan, bocsi. Magát a színészt nem bírom, túl nagy sztárt csinálnak belőle.

    VálaszTörlés
  6. Newtet teljesen úgy képzeltem el ahogy a film hozza, Thomas (TBS) szerintem kíválóan teljesített, nekem megmaradt az a Newtes feeling, és ha mondanom kellene még valakit akkor az Minho és Teresa lenne, őket is teljesen így képzeltem el. Senkit nem cserélnék le, mégis meg kell jegyeznem hogy teljes mértékben odavagyok Will -ért és a karakteréért is, mégis teljesen másképp néz ki mint ahogy a könyv leírta Gallyt. Ennek ellenére szerintem Willhez nagyon passzol Gally szerepe, ennél jobban senki nem tudná eljátszani. A színészek helyére senkit nem tudok mondani, talán Chuckot képzeltem el még másképp.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem minden így jó ahogy van. :)

    VálaszTörlés
  8. Mindegyik tökéletes en Thomast és Chuckot emelném ki. Dylan O'brien-ért alapból oda meg vissza vagyok Chuck pedig iszonyat cuki a könyvben es a filmben egyaránt.

    VálaszTörlés