2014. december 6., szombat

Új képregény Minho-val és Bennel


Juuuj, de izgi!!!
Imádom a képregényeket, ezért nagyon örülök, hogy már a 2. mini képregény készült el Az Útvesztőhöz. Szó, ami szó, ez a történet remek képregény alapanyag.
Míg az első képregény Alby-ról és George-ról szólt, addig a legújabb Minho-ról és Benről.

Remek kis anyag, ami tökéletesen tükrözi Minho személyiségét. Minho fanoknak kötelező olvasmány. :) Én imádom. *.*

A Futárok Naplója. Minho, 401. nap.
Minho: Ma is elvesztettem valakit. Szegény bökött, a pengék elkapták. Úgy tűnik ma egyedül megyek. Egyedül fogok futni. Remek. Így semmi sem lassít le.

Minho: 9 napja bejártam az eddig felderített részeket, de még mindig nem fogyott el az Útvesztő. Justin mondta mindig azt, hogy az Útvesztőnek soha nincs vége. Akkor azt hittem, csak dramatizál. Amióta egyedül járok ki, kezdem azt hinni, hogy igaza volt. Magányos a Futárok élete. Mindenki ránk számít. Mindenki rám számít. 

Minho: Bökd meg, jön az éjszaka, a Siratók elindulnak vadászni. Én meg itt lógok egy szikla peremén, mint egy zöldfül. Duplán bökd meg.

Minho: Éppen, hogy hozzászoktam, hogy egyedül futok, amikor Alby azt mondja, hogy ki kell képeznem egy újoncot. Csak lassítani fog, de ki ellenkezik Alby-val? De talán igaza van. Az Útvesztőnek soha nincs vége. Mit oda még egy holttest?

Minho: Az összes jelölt közül Alby Bent választja. A fiú az Építők tagja és alkalmas is oda. Ez alatt azt értem, hogy jól ért ahhoz, hogy követeket emelgessen. De kimondom a szavakat, elmondom a kölyöknek, hogy most már Futár. Hazugságnak érzem.

Minho Naplója. 431. nap
Minho: Tervezd el hova fogsz ugrani. Vigyázz az érkezésnél. Mozogj gyorsan, de ne ügyetlenkedj. És fogd be a bökött szádat. A kölyök annyira zöld(fül) még, hogy el tudnám veszteni a fűben. (Loool, ez mekkora poén :DD)

Minho: Magas, az igaz és talán erős is. De lassú és puhány. Semmit nem tud az Útvesztőről. Nem akarom az arcába mondani, de elárulom, hogy ez a kölyök nem partnernek való. Inkább egy Sirató csali.

453. nap
Minho: Ma Ben elkövette az utolsó hibáját. Át kellett volna ugrania, semmi oka nem volt, amiért nem lett volna erre képes. Itt kellett volna, hogy neki véget érjen. És mégis (Minho megmenti őt) Te idióta Építő! Azt hiszed hibázhatsz? Pedig nem! Nincs második esély az Útvesztőben!

Minho: Álljunk meg egy napra. Visszaviszlek a Tisztásra, ahol... Hé...!
Ben: Nem vagyok többé Építő.
Minho: Amint már mondtam; Ben elkövette az utolsó hibáját. És elkezdett úgy viselkedni, mint egy Futár.

Minho: Azután a futás könnyebb lett. Megnyílt egy új folyosó. A Tisztáson senki nem fogja elhinni, hogy mit találtunk. Egy nyomot. A remény jelét. Valódi reményt. A fényt az alagút végén.

Minho: Könnyű elveszni az Útvesztőben. Még könnyebb Sirató eledellé válni. De nem vagyok egyedül. És most már tudom, hogy az Útvesztő nem tart örökké. Csakis előre. Csakis a kiút irányába. Nem maradt más hátra, mint...

Minho: Futni.

Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése