2014. december 3., szerda

Rosa nem fog parókát viselni a filmben


Végre megtudtuk azt, ami már annyi embert foglalkoztatott Rosával kapcsolatban, hogy vajon fog-e parókát viselni a Tűzpróbában?
A válasz pedig NEM.
Wyck Godfrey (a filmek producere) tegnap twitteren megerősítette ezt az egyik rajongói kérdésre reflektálva.
Én, mint az oldal objektív szerkesztője inkább nem kommentálnám a dolgot, de ti nyugodtan megtehetitek. :)

Kérdés: Rosának nem lesz parókája?
Wyck: Nem! Rosa nagyszerűen néz ki és nagyon kemény. A Crankseknél senkit nem foglalkoztat a hajuk, csak megpróbálják elkerülni a Kitörést. 

6 megjegyzés:

  1. Engem nem zavar h nem lesz paróka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én elég kétesen álok ehhez a témához.
      Egyik oldalról azt mondom, hogy nem érdekel annyira ahhoz a karaktere, hogy kiadjak ezen. Nekem Brenda nem volt szimpatikus a 2. könyvben, így "nem érdekel", hogy mi lesz vele a filmben, felőlem, akár rózsaszín haja is lehetne. :D
      Na, de!
      Ott a másik oldalam, ami meg azt mondja, hogy hát mi ez, hogy a trilógia egyik női főszereplőjét instant lekopaszítják?! Azért mégsem egy mellékszereplőről van szó és hát ez nem is olyan kis változtatás, amire az ember azt mondaná, hogy "Hát legyen...!"
      Nem tudom mekkora közfelháborodás lett volna, ha ez első filmben Teresa lett volna kopasz vagy mondjuk Minho-nak szőke, hosszú haja lenne. Persze, a külső nem minden, ezt aláírom, de azért erősen hozzátartozik egy könyves karakter lényegéhez. (lásd pl.: Csontváros film Valentine-katasztrófát... többet inkább nem is mondok...)
      Fogalmazzunk úgy, hogy engem nem zavar/érdekel különösebben, hogy Brenda hajatlan lett, de ha az egyik számomra kedves karaktert változtatták volna meg ennyire, biztos lenne egy-két szavam a készítőkhöz.:)

      Törlés
    2. Hát engem igen is zavar, mert így nagyon elüt az elképzelésemtől pedig hosszú hajjal nagyon jó lett volna.

      Törlés
    3. Cassie, bocsi,erre már tegnap akartam reagálni,de aztán „valaki” „elterelte a figyelmemet” LOL xDDD
      Na de, persze megértelek téged is,és bizonyos szempontból igazad is van,de én úgy gondolom,hogy a külső szempontok másodlagosak,és nem is tudok kiakadni azon,ha valakit külsőleg megváltoztatnak(na jó,azért néha kiakadok:P) de azt gondolom,hogy az olvasót, egy könyvben az egyes karakterek személyisége(belső tulajdonságai) ragadja meg,teszi szimpatikussá azt,az olvasónak.
      Persze ettől függetlenül mindenkiben kialakul egy olyan külső kép a karakterről,amit a filmes változtatásnál esetleg nehezményez. Igen,ez nehéz,mert mindenkinek megvan az ideálja a szerepre,de ez a dolog igazából már az egyéntől/olvasótól függ.
      Én pl. soha nem tudnék megkedvelni egy olyan karaktert aki a könyvben unszimpatikus. Ellenben,ha Minho-nak szőke haja lenne az sem zavarna,ha a BELSŐ tulajdonságai nem változnának.
      Ui.: Hello Peeta :DDD

      Törlés
    4. Én pl. soha nem tudnék megkedvelni egy olyan karaktert aki a könyvben unszimpatikus*
      *Bárki kapná a szerepet a filmben,legyen bármilyen bomba csaj :D
      Ez lemaradt,bocsi :)

      Törlés
  2. Na jó, ez kicsit felidegesített. Értem én, hogy a Crank-ek nem foglalkoznak a hajukkal, de könyörgöm, ha már a könyvben hosszú hajú, miért ne lehetne egy parókát feltenni Rosa-ra?!
    Az még oké lenne, ha Brenda karaktere csak egy filmig/könyvig szerepelne,mert akkor nem zavarna annyira, de mivel James lényeges szereplőt csinált belőle, a Death Cure (legalább) kb. egyharmada róla szól. >-<"

    VálaszTörlés