2016. március 1., kedd

Hamarosan kezdődik a Halálkúra forgatása!(?)


Hónapokat tolódott a Halálkúra film forgatása, de végre úgy tűnik, hogy már nem kell tovább várnunk, hanem márciusban végre beindul az élet az utolsó film körül. Több jele is van a dolognak, és ezek mindenképp bizakodásra adnak okot.

Először is Dylan dublőre kirakott twitterre egy képet a repülőjegyéről, és azon tisztán látni lehet, hogy épp Vancouverbe tart. Ott fogják forgatni a Halálkúra filmet, vagyis lassan kezdődnek a film előzetes munkálatai.

A másik jel, hogy Katherine McNamara a vasárnap tartott Oscar gálán újra szőke hajjal jelent meg, és ugyebár tudjuk, hogy Sonja-ként is szőke haja volt a Tűzpróba filmben. Nathalie Emmanuel (aki egyébként Harrietet alakítja a filmben) meg is jegyezte twitteren a dolgot.


És a harmadik jel, hogy Barry Pepper, aki ugyebár Vince szerepét alakított a Tűzpóbában, és fogja majd a Halálkúrában is, twitteren tette közzé, hogy elkezdett edzeni a Halálkúra forgatására.


Nagyon örülök neki, hogy lassan bár, de kezdenek beindulni a dolgok. A francia rajongói oldal információi szerint, (aki egyébként mindig hamar tud meg minden bennfentes infót, és szinte mindig jók az infói), március 14.-én kezdődik a Halálkúra forgatása. Majd meglátjuk tényleg így lesz-e.

Forrás: twitter

6 megjegyzés:

  1. Na ezt jo hallani. Egyebkent miert húzódott igy el a forgatás ? Marmint kovettem az hireket, meg vissza keresegeltem de valahogy nem talaltam semmit. Hamarabb kezdődött volna ? 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem tudom, miért tolódott a forgatás sajnos, de elvileg úgy volt, hogy tavaly decemberben kezdődik, aztán februárra tolták, végül pedig márciusra. Az okot nem tudom, de legalább már nem kell tovább várni.

      Törlés
    2. A Teen Wolf forgatása miatt

      Törlés
  2. Izgiii! Remélem, akkor résen leszel és hozod a friss híreket!!

    Amúgyis pont eljutottam a Halálkúra hivatalos könyvváltozatáig (mert ugye én annak csak a rajongói fordítását olvastam). Majd ha egyszer a végére érek, akkor még lehet (újra) írok arról is a megfelelő bejegyzéshez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom Ancsi akkor az írásod. :)
      Hát... résen vagyok én, és bízzunk benne lesz sok infó. :)

      Törlés
  3. Juj de jó! :) Remélem sok-sok hír és kép lát majd napvilágot a forgatásról! :)
    Amúgy én is úgy tudom, hogy a Teen Wolf 6. évadát kezdték forgatni múlt hónapban, így Dylan miatt tolódott a forgatás kezdete.

    VálaszTörlés