2015. április 24., péntek

The Maze Runner Files magyar megjelenéséről


Még hozok nektek egy kisebb hírt mára, hogy azért valami jó hír is legyen az előzetes elmaradása után. Rákérdeztem ma a Cartaphilus Kiadó egyik munkatársnál a The Maze Runner Files esetleges magyar megjelenésére, hisz többen is kértétek. Én szinte biztos voltam benne, hogy nem fog megjelenni magyarul, hisz nem is igazi könyv, de azt a választ kaptam, hogy a Cartaphilus Kiadó tud a Files létezéséről, és tervben van véve, hogy egyszer majd megjelentetik magyarul. Azt még nem tudni, hogy mikor és milyen formában, de terveznek vele, és ez mindenképp pozitívum.



Vagyis örülhetünk, hogy valamikor valamilyen formában majd ezt is olvashatjuk. Ki örül neki? :)
(Amint lesz róla bármi információ, természetesen hozzuk a részleteket.)

5 megjegyzés:

  1. Szerintem mindenki örül, aki igazi rajongó :) az előzetes pedig majd megérkezik valamikor

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, hogy megkérdeztétek!:))

    VálaszTörlés
  3. En találkoztam már ilyen kis kiegészítő torténetekkel (mint peldaul a Kes a zajban (chaos walking) trilógia elozmenykonyve a "Viola") szerintem interneten lesz elérhető pdf ben de nem tudom :D

    VálaszTörlés
  4. Hát remélem, hogy megjelenik magyarul még ha ebook -ban is. Az is valami. Szóval szerintem ez egy elég jó hír. :)

    VálaszTörlés