2015. április 13., hétfő

Infók és új still


Ez most olyan mindenes poszt lesz, amiben több dologról lesz szó. Persze ez se olyan sok minden, de hát sajnos alig van anyag, amit ki lehetne rakni, és úgy tűnik még mindig várat magára a promó gépezet a második film körül. :(

Elsőnek is, kaptunk egy új stillt a Tűzpróbából, rajta Thomas.


Aztán előkerült egy BTS kép a Tűzpróba forgatásáról, amelyen Nathalie-t láthatjuk Harrietként. (Tényleg rasztás lesz a haja, ezt eddig észre se vettem a többi képen.)


Thomasról is érkezett egy új kép, mely a The Guardian nevezetű újságban megjelent interjú mellé készült.


És végül egy kis helyzetjelentés a Tűzpróba előzetessel kapcsolatban. Twitteren az egyik rajongó megkérdezte West, hogy mikor várható az előzetes, és hogy-hogy még nem kaptunk semmit, még egy kis teasert sem, mire kedvenc rendezőnk ezt a választ adta:
"Sajnálom, srácok, de nem én döntöm el, hogy mikor érkezzen az előzetes. A filmstúdiónak meg van a saját terve erre vonatkozóan. Látni fogjátok, amint eljön a megfelelő idő."

Vagyis, még nem tudják mikor érkezik az első előzetes a Tűzpróbához. Szerintem májusban épp illendő lenne, sőt szerintem már ebben a hónapban is, de van egy olyan érzésem, hogy az április is előzetes nélkül fog elmúlni. :(

Forrás: Twitter

2 megjegyzés:

  1. Valamilyen szabály van nem? Marmint az elozetessel kapcsolatban,hogy mikor jelenhet meg az elso:/ Asszem ezert volt a Thg-nak id csak júliusban az első trailerje:/ Remelem májusra lesz. Mert szeptember nincs soka.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom. :( Én nem hallottam semmilyen szabályról.
      Remélem azért, hogy májusban már tényleg kapunk egy kis előzetest, mert már épp ideje lenne. :)

      Törlés