2015. április 15., szerda

MTV Movie Awards 2015: Három díjat nyert Az Útvesztő


Vártam az MTV Movie Awards-ot idén, melyet április 12-én tartottak, és egy ideig abban is reménykedtem, hogy talán eme jeles alkalom jóvoltából kapunk egy előzetest a Tűzpróbához. Sajnos, ez nem így lett, de legalább nyertünk három kategóriában és ez is valami. :) Dylan két szobrocskát zsebelt be, a "Legjobb hős" és az "Áttörő teljesítmény" kategóriában, emellett még egy kategóriában nyertek együtt Willel, amelyik a "Legjobb harc" volt.




Utánanéztem vannak-e képek és videók az eseményről, de nem találtam senkiről a színészek közül, vagyis jó eséllyel senki sem képviselte a filmet a rendezvényen. Pedig örültem volna pár új képnek vagy videónak. Na mindegy, viszont kárpótlásul twitteren gratuláltak egymásnak és reflektáltak az MTV Movie Awardson történtekre. Csak néhányat ragadnék ki ezek közül.

"Köszönöm MTV a díjat. És mivel sikerült elérned, Dylan, hogy úgy tűnjön, tényleg tudok harcolni, ezért te is megérdemled ezt a díjat. Dylan egy zseni." 

"Gratula, haver. Jól szétrúgtad a seggem.:D" 

" Gratulálok Az Útvesztő filmnek és Dylannek az MTV Moviw Awardson való győzelmükért. Alig várom a következő évet!" 

"Idén nem tudtam elmenni, és mégis most nyertem díjat? Soha többet nem megyek oda! :) Nagyszerűek vagytok srácok, Ti teszitek lehetővé, hogy..." 

"... hogy ezt csinálhassam minden nap, és ezért nem is lehetnék hálásabb. Köszönöm, hogy mindig mellettem álltok, és hogy megadjátok számomra a lehetőséget, hogy azt csinálhassam, amit szeretek. Hálás vagyok." 

"Gratulálok Willnek és Dylannek a "Legjobb harc" díjért."

Habár Az Útvesztő színészei közül senki nem vett részt az eseményen, de egyik új stábtagunk, Katherine ott járt, és készült róla néhány új kép.



További képek ITT érhetők el.

Forrás: MTV oldala, Twitter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése