2015. április 23., csütörtök

Érkezik magyarul a Halálparancs!


Biztos sokan tudtok már róla, hisz ismeritek és láttátok a Halálkúra könyv végében, de azért szerettem volna írni erről néhány gondolatot. Az Útvesztő trilógia ugyebár véget ért a Halálkúra könyvvel, és James Dashnen nem is tervezi folytatni. Többször is nyilatkozta, hogy ez így kerek egész történet, nem fogja folytatni, mert nem is lenne igazából mivel. Tökéletesen egyetértek vele. Nincs idegesítőbb az erőltetett folytatásoknál.


De a trilógia után James írt egy előzménykönyvet, mely Az Útvesztő trilógia előtti eseményeket mutatja be és gyakorlatilag arról szól, hogyan alakult ki az a világ, amiben Thomaséknak kellett élniük. Hogy miként jött létre és terjedt el a Kitörés, hogy pusztult el a világ, hogy alakult meg a VESZETT, és hogy mi vezetett az Útvesztőhöz. Ennek az előzménykönyvnek a The Kill Order a címe, és tudjuk, hogy meg fog jelenni magyarul, méghozzá 2015 őszén. Korábban csak ennyit tudtunk a kiadótól, de most a Halálkúra végébe rakott kis részlet előtt kiderült, hogy szeptemberben érkezik a The Kill Order, ami magyarul a Halálparancs címet kapta.


A Halálkúra végén tehát található egy 15 oldalas "előzetes" a Halálparancsból, ami alapján jónak ígérkezik a könyv. Bevallom engem valamiért sosem hozott annyira lázba, és ha nem jelent volna meg magyarul, akkor sem haltam volna bele, de ha már így alakult, akkor természetesen örülök neki és biztosan el fogom olvasni. :)

Amint lesz bármi információ a pontos megjelenésről, a borítóról, vagy épp a magyar fülszövegről, tájékoztatni fogunk titeket róla.

Emellett lenne egy kérdésem hozzátok. Ugyebár létezik egy kiegészítő kis könyv Az Útvesztő trilógiához, aminek a címe The Maze Runner Files ("Az Útvesztő Akták"). Ez egy 50 oldalas e-könyv, ami papírformában nem jelent meg Amerikában sem, és ami kiegészítő információkat tartalmaz a trilógiához. Olyanokat, mint emailek, amiket a VESZETT dolgozói váltottak egymással, feljegyzések, akták, titkos infók. Ez tehát nem is igazi könyv, hanem különféle dokumentumokat tartalmaz, amik olyan, mintha a VESZETT emberei készítették volna őket.


Tehát a kérdésem az lenne, hogy titeket érdekelne ez a kis kiegészítő könyv? Rákérdezzek a kiadónál, hogy esetleg meg akarják-e jelentetni? Nem hiszem, hogy sok rá az esély, hisz mondom ez csak egy 50 oldalas kiegészítő "iromány", de ha szeretnétek akkor rákérdezek. :)

15 megjegyzés:

  1. Fúú, én már akartam is kérdezni, hogy a The Maze Runner Files-ról tudtok-e valamit. Hát engem mindenképpen érdekelne, megtaláltam a neten angolul, bele is olvastam, érdekesnek tűnt. :) Remélem, nem számít spoilernek, annyi, hogy Minhóval, Thomassal és Serpenyővel is foglalkozik kicsit a könyv (tényleg csak egy kicsit), ami nekem külön tetszett. Mindenesetre én örülnék, ha rákérdeznél. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülnèk,ka megkérdeznéd.:)

    VálaszTörlés
  3. Én is néztem, hogy ez érdekelni, szívesen olvasnám. :)

    VálaszTörlés
  4. Engem nagyon érdekelne

    VálaszTörlés
  5. Szívesen elolvasnám!

    VálaszTörlés
  6. Én is elolvasnám!

    VálaszTörlés
  7. Engem is érdekelnek az ilyen külön infók! ;)

    VálaszTörlés
  8. Engem is érdekelne! :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem a Kill Ordert érdemes elolvasni mert NAGYON jó! :) amúgy én is kíváncsi vagyok a maze runner files ra !

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretném elolvasni:-)

    VálaszTörlés
  11. De még mennyire :D megköszönném ha rákérdeznél

    VálaszTörlés