2015. április 17., péntek

Néhány információ


Ez most egy rövid információs poszt lesz, melyben három dolgot szeretnék közölni veletek. :)

Egyrészt a minap beszéltem emailen a kiadó egyik munkatársával, akinél rákérdeztem a Halálkúra megjelenésre, és biztosított róla, hogy nem lesz több csúszás, hanem hétfőn tényleg érkezik a boltokba a könyv. Így már nem kell sokat várnunk rá, és jövőhéten, előbb vagy utóbb már mindenki kézbe veheti a könyvet, amire annyit vártunk. :)
Frissítés!!!! Az Alexandra oldalán már normálisan rendelhető a könyv, vagyis elvileg tényleg megjelent a Halálkúra, hamarosan mindenki hozzájuthat, legkésőbb a jövőhét elején. :)

A másik, amit szeretnék mondani, hogy hétvégén ne feledjétek el nézni az oldalt, mert egy kis meglepetéssel készülünk számotokra, aminek biztos vagyok benne, hogy mindannyian nagyon fogtok örülni. Hogy mi ez a meglepetés, még nem áruljuk el, de hamarosan megtudjátok. :D

Végül pedig emlékeztetni szeretnélek titeket arra, hogy most vasárnap jár le a "Fejléctervezős" felhívásunk, így ha esetleg szeretnétek beküldeni a munkátokat, akkor van még rá időtök. Ha esetleg szeretnétek, hogy kitoljuk néhány nappal a leadási határidőt, akkor dobjatok egy kommentet, és szívesen megtesszük. Eddig még nem sok munka érkezett, de már ezek közül se tudunk dönteni húgommal, így lehet, hogy mégis szavazásra visszük a dolgot. Majd meglátjuk. :)

3 megjegyzés:

  1. sziasztok! :) nem tudom, hogy hogy vagytok vele, de nekem ma reggel hozták ki a könyvet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már én is érte mentem. :) Ezek szerint mégis hamarabb megjelent, és nem kell várnunk hétfőig. :) Bár lehet, hogy csak azok kapták meg, akik előrendelték, és a boltok polcaira tényleg csak hétfőn kerül majd ki.
      Javítsatok ki, ha tévedek és már most láttok könyveket a boltokban is. :)

      Törlés
    2. Én is előrendeltem, de én bementem a boltba érte és láttam a polcokon is :)

      Törlés