2015. április 11., szombat

Emlékeztető: április 13-án jelenik meg a Halálkúra!


Lassan itt az április 13.-a, így nemsokára minden lelkes rajongó végre kézbe veheti magyarul Az Útvesztő trilógia utolsó kötetét, ami a Halálkúra címre hallgat. Körbenéztem a nevesebb internetes webáruházak honlapján, és szerencsére nem változott a könyv megjelenésének dátuma, így nagyon úgy tűnik, hogy most nem lesz több hetes csúszás, hanem tényleg érkezik a boltokba jövőhéten a könyv. Reméljük tényleg így lesz, és nem történik semmi gubanc, hanem végre olvashatjuk a könyvet, amire oly sokat kellett idáig várni. :)


Április 13-ától, vagyis jövőhét hétfőtől elvileg kapható a boltokban a könyv, vagyis minden nagyobb és kisebb könyvesboltban elérhetőnek kellene lennie, főleg a nagyobb városokban, így bárki könnyen hozzá tud jutni. A könyv 3690 Ft lesz, és csaknem 400 oldalas.

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én az utóbbi időben mindig interneten vásárolok könyveket, mert ott sokkal olcsóbb, és még házhoz is szállítják, főleg ha valami szuper kis akciót sikerül kifognom, így most is így fogok tenni.

Összeszedtem néhány weboldalt, ahol meg tudjátok rendelni a Halálkúrát, olcsóbban, mintha könyvesboltban vennétek teljes áron, és gondoltam megosztom veletek a linkeket. Persze a ti dolgotok, hogy hol vásároljátok meg és mennyiért, de én azért gondoltam nem árt, ha tudjátok milyen lehetőségetek van még. :)
Íme tehát néhány online webáruház, ahol általánosságban 20-30%-al olcsóbban is elő lehet rendelni, vagy meg lehet venni a Halálkúrát.

Alexandra: ITT (20%-os kedvezmény)
Libri: ITT (20%-os kedvezmény)
Szukits: ITT (30%-os kedvezmény)
Booker: ITT (20%-os kedvezmény)
Líra: ITT (20%-os kedvezmény)

5 megjegyzés:

  1. Én már előrendeltem alexandrában. Hú, de jó hogy most nemcsúszik heteket a megjelenés. Nem bírok már várni.

    VálaszTörlés
  2. De jóó!! :) Teljesen kiment a fejemből, hogy már holnapután elérhető! Köszönjük az emlékeztetőt! :)

    VálaszTörlés
  3. Van egy olyan érzésem h a konyv megosztottságot fog eredmenyezni :D de a borító szerintem jobb mint az angol verzió ;)

    VálaszTörlés
  4. Elvileg hétfőn már a kezemben tarthatom :D (előrendeltem, megadott boltban veszem át szóval késhet :/ de reménykedem)

    VálaszTörlés
  5. Egy héttel elhalasztották a megjelenést. Az Alexandránál már át van írva. :/

    VálaszTörlés