2014. december 29., hétfő

Az Útvesztő kihívás: 14. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

14. nap: Szerinted te melyiket élnéd túl könnyebben? Az Útvesztő- vagy a Perzseltföld Próbát?

Anna:

Szerintem egyiket se. :D Mindkettő elég nehéz, megterhelő és ijesztő lenne számomra. Nem vagyok egy kalandor típus, de ha nagyon választani kellene, akkor inkább már az útvesztőset élném túl. Ott legalább meglapulhatok a Tisztáson, és nem kell végigvánszorognom egy forró sivatagon.

Cassie:

Egyértelműen Az Útvesztő-próbát. Gyáva-Cassie ismét előkerül és azt mondja, hogy elbújt volna a legmagasabb fa tetejére amikor jönnek a Siratók, ha meg nem támadtak volna meg minket, akkor nyugodtan eléldegéltem volna évtizedekig is a Tisztáson. A Perzselföld Próbán azt hiszem már a kivezető alagútban meghaltam volna (vagy még előtte az éhezés miatt) és ki sem értem volna a Perzseltföldre. :D Ha esetleg mégis kiértem volna, amilyen szerencsétlen vagyok tudom, hogy éppen belém csapott volna a legelső villám vagy engem ölt volna meg elsőnek egy Cranks.

8 megjegyzés:

  1. Itt összesítve a megterhelést fizikailag és szellemileg, az Útvesztőt mondanám könnyebbnek. Az Útvesztőn minden ellátásuk megvan és éjszakára biztos tábor helyük. A siratók jelenléte itt csak esténként jelent problémát meg a kijutásnál. A tűzpróbán viszont nem csak a buggyantakkal kell vigyázniuk, de a környezet rendkívűl ellenséges léte is nehezití a minden napi túlélésüket. Ezen felül villámokkal szórják őket, rájuk küldik a másik csoportot, az slagútban "fém gyilkoló golyókkal" dobálják őket, a zombie karácsonyfákra hasonlító lényekről nem is beszélve...
    Összegezve szerintem az Útvesztő sokkal könnyebb és barátságosabb mint a Tűzpróba, mert ott legalább van egy kis biztonság érzetük a tisztáson

    VálaszTörlés
  2. Sztem én már az elején meghaltam volna,mindkét próbánál.
    Talán,ha én lettem volna Thomas akkor nem xDDD

    VálaszTörlés
  3. Kicsit késői hozzászólás,de Cassie,ha naponta jönnek a siratók,és nem kapnál élelmet,nem sokáig élnéd túl..

    VálaszTörlés
  4. Egyértelműen az Útvesztőt élném túl, ahogy olvastam az első rész valamiért nagyon vonzódni kezdtem a Tisztáshoz és a labirintushoz, és teljesen odakívántam magam a többiek közé. Fura érzés de ez van. A Tűzpróba azért is tűnik számomra lehetetlennek mert ott vannak a Buggyantak és ha nem van immúnis akkor egészen biztosan elkapom a betegséget és szörnyű halált halok, ha meg immúnis vagyok akkor meg az alagútban halltam volna meg, vagy a villám csapott volna belém.

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy az Útvesztőben elvesznék:"D vagy a lábam miatt lemaradnék stb viszont a Perzselt földön lehet tovább bírnám..vagy fordítva:D

    VálaszTörlés
  6. Az útvesztő-próba. Mert ott legalább nincs forróság nincsenek Buggyantak. A tűzpróbánál a éhezésnél elpusztultam volna.

    VálaszTörlés
  7. Egyértelmű hogy az Útvesztő próbát elnem túl nem bírom meg a 32fok feletti forrosagot sem nem hogy ezt

    VálaszTörlés
  8. Én szerintem mind ketőt túléltem volna

    VálaszTörlés