2014. december 13., szombat

Az Útvesztő kihívás: 8. nap



A kihívás kérdései és a válaszok is természetesen SPOILERESEK az első két megjelent könyvre és a filmre nézve, így csakis ennek tudatában olvassatok tovább!

8. nap: Neked van kedvenc borítód?

Anna:

Nincs kedvenc borítóm, amúgy sem vagyok az a borítónézegetős fajta. Csak azt jegyzem meg, ha nagyon ronda/ocsmány borítót látok. Én elégedett vagyok az eddigi két magyar borítóval, hisz stílusban egyeznek az eredetivel, de mégis mások. Nekem sokakkal ellentétben az eredeti borítók is tetszenek, illenek a könyvekhez és azok a rajzol képek valami gyönyörűek.

Cassie:

Van, van, van! Az Útvesztő borítói közül a mai napig szerelmes vagyok az indonézbe, mert hát nézzétek csak meg az indoklásomat a borítós posztnál. :) A Tűzpróba borítói közül a spanyol a kedvencem, ahogyan a The Death Cure és a The Kill Order esetében is.

7 megjegyzés:

  1. A magyar szerintem a legjobb :DDD
    A német pedig a leg****** xDDD

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Mátának igaza van de a tűzpróbának jobban tetszik az eredetilye

    VálaszTörlés
  3. Nekem a legjobban a magyar és az eredeti USÁs Halálkúrás borítók tetszenek a legjobban

    VálaszTörlés
  4. Nehéz döntés.
    Nekem az összes a kedvencem.
    Mondjuk a Halál Kúra spanyol borítója nagyon menci.:D

    VálaszTörlés
  5. Neken a halál kúra könyv borító

    VálaszTörlés
  6. Nekem mindegyik tetszik. Talán az 1.régi boritoja nem fogott meg annyira... De az uj nagyon bejön

    VálaszTörlés