2015. február 3., kedd

Gifek mindenhonnan


Nos ez egy olyan bejegyzés lesz, hogy a gépemen eltárolt gifekből megpróbálok egy érdekes bejegyzést összetenni. :)

Is it worth killing the happiness and bright life of a few people if it meant saving many more?



A legszomorúbb szó a világon a "majdnem"
Majdnem elfogadta

Majdnem életben maradt

Majdnem megvárta

Majdnem sikerült neki
A többi az ugrás után nézhető meg. :)


Mi a neved?



Minho és Newt
Csak bennük bízott,
senki másban.





Best of Newt:

Megkérdezheted azokat, akik ideküldtek minket, ha találkozol velük.
Azok az emberek, akik az Útvesztő előtt voltunk már nem is léteznek. Ezek az Alkotók gondoskodtak róla. Csak az számít, hogy most kik vagyunk és mit teszünk.

Szóval megfigyeltek minket. Egész idő alatt.


 


 

4 megjegyzés:

  1. Úúúú, az első két gif szövege Imagine Dragons számból van. :D De amúgy nagyon jó mindegyik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Demons, ismerem azt a számot és nagyon szeretem! *.*

      Törlés
    2. Igeen. :D Bár az ID számokat szerintem csak szeretni lehet. :DD

      Törlés
  2. Olvasom a kommentet :Imagine Dragons szám.
    Gondolkodok rajta hogy melyik lehet, végiggőrgetem a lejátszási listát és nem találom (ilyenkor még nem láttam a Demons kommentet)Nagyban keresem amikor teljesen magától elindúl ez a szám DE MÉG MINDÍG NEM ESETT LE Csak akkor amikor azt a két mondatot kimondta,Na akkor esett le hogy melyik szám az.Gondoltam alá írom a címét hogy mások is meg tudják hallgatni, ERRE Mikor feljöttem az oldalra és legörgettem a kommentekhez addigra már drága főszerkesztőnk tőkéletes pontosságal közölte az olvasókkal a címet.

    Most azt hinnétek mérges vagyok, pedig nem voltam biztos benne hogy egyéltalán ÉN odaírhatom -e a címet.

    VálaszTörlés