2015. február 11., szerda

Dylan lehet az új Pókember!


Igen, jól olvastátok a címet, Dylan az egyike a fő esélyeseknek, akik megkaphatják az ismét újra reboot-olt Pókember filmek főszerepét. Nem olyan régen bombaként robbant a hír, hogy Pókember csatlakozni fog a Marvel filmes univerzumhoz, vagyis a Bosszúállók csapatához.

Ugyebár pár éve kezdték újra a Pókember filmeket Andrew Garfielddal a főszerepben, de mivel azok a filmek egy másik stúdióhoz tartoznak, így ahhoz, hogy Pókember a Bosszúállók csapat tagja lehessen, ismét újra szeretnék indítani a szériát új színészekkel, új filmekkel, mindezt beleillesztve a már kiépített Marvel filmes univerzumba.


Pókember első megjelenését az Amerika Kapitány 3. részébe, a Polgárháborúba tervezik, és ha ott sikeres lesz a karakter, akkor aztán saját filmet kaphat. Már most elkezdték keresni a főszereplőt, Peter Parkert, vagyis Pókembert alakító fiatal színészt, és a legújabb pletykák szerint Dylan az egyik legnagyobb esélyes. A másik Logan Lerman, akit a Percy Jackson filmekből, vagy az Egy különc srác feljegyzéseiből ismerhettek. Még csak pletykaszintű a dolog, de engem annyira meglepett, hogy akár Dylan lehet az új Pókember, hogy gondoltam meg kell veletek osztanom a hírt. :)

Ti mit gondoltok egyébként erről? El tudnátok képzelni Dylant Pókemberként a Bosszúállók csapat oldalán? Szerintetek esélyes lehet a szerepre?

Forrás: x; x; x

9 megjegyzés:

  1. Hát gyorsan kell dönteni, mert a Civil War forgatasa lassan elkezdődik és Dylannek ott a Teen Wolf :D Amúgy nem lenne roddz, viszont nagyon sasajnálom, hogy Andrew kikerül a képből, mert remek pokember volt. Mindenesetre egy már 3 éve dédelgetett álmom válik azzal valóra hogy Pokember csatlakozik a Bosszuallokhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Andrew Garfield féle Pókember filmek is maradnak, hisz azokat egy másik stúdió csinálja és az egy másik filmes univerzumban játszódik. A Marvel amellett megcsinálja a saját verzióját. :)

      Amúgy én is örülök, hogy Spidy csatlakozik a Bosszúállókhoz, biztos feldobja majd a csapatot. :D

      Törlés
    2. Nem folytatódnak :/ A második rész elég sikertelen volt és egyrészt emiatt másrészt meg az új megallapidasok miatt búcsút mondták Andrewnak és az amazing Spider-Mannek :S

      Azért remelem jól kezelik majd pokit, mert én odáig vagyok ettől a hirtol és remélem nem csalodok majd :)

      Törlés
    3. Hát mondjuk így tényleg logikusabb. :) Minek lenne két különböző film? :D
      Én nem sajnálom, valahogy sosem tetszett az Andrew Garfield félre verzió. Nekem eddig Toby McGuire volt az egyetlen Pókember, én azt az első három filmet szerettem meg, és aztán nehezen tudtam tőle elvonatkoztatni.

      Törlés
    4. Megértem, viszont az Amazing Spider-Manek sokkal közelebb álltak az eredeti karakter szemelyisegehez. Így visszanezve nekem Tobey már fura Pokemberkent, nem tudom valahogy nem illik annyira. :/

      Törlés
  2. Dylan kiváló lenne erre a szerepre.
    Az még rendben is lenne hogy Pókcsávó az Amerika kapitány 3-ba benne lesz, hiszen arról már korábban is voltak információink és még az se lenne baj, ha saját filmet is kapna a marvel univerzumon belül ( bár sajnálom, mert azt írták, hogy nem lesz csodálatos pókember 3, helyette lesz saját marvel filmje, pedig a csodálatos pókember volt eddig a legjobb pókember széria sztem és kíváncsi lettem volna a végére). Annak viszont egyáltalán nemörülnék ha betennék a bosszúállók infinity war-ba, 6. tagnak, mert sosem bírtam annyira őt.
    És ez lesz már a 3. Pókember széria, szerintem már annyira elcsépelt ez a sztori, hogy nem lenne érdemes még többet gyártani belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most mégse folytatják az Andrew Garfield-os filmeket? Én úgy tudtam, hogy az is marad, de akkor ezek szerint nem. Nem mintha annyira mélyen érintett volna a dolog, de azt én se értem minek kell már 3. alkalommal újrakezdeni.

      Na mindegy, majd meglátjuk mi lesz. :)

      Törlés
    2. Hát én egy eddig teljesen hiteles filmes portálon olvastam, hogy nem lesz folytatása az Andrew Garfield-os szériának. De reméljük tévednek, hátha befejezik a franchiset, úgy lenne korrekt a rajongókkal szemben

      Törlés