2014. február 18., kedd

Dylan O'Brien, Wes Ball, Godfrey Wyck és James Dashner a filmről és az Alkonyathoz hasonlításról



Olvastad a könyvet mielőtt megkaptad a szerepet? Miután olvastad a forgatókönyvet volt olyan jelenet, amelynél azt gondoltad, hogy „Nagyon várom, hogy ezt forgassam!?"

Dylan O’Brien: Igen, sok volt ilyen.

Wes Ball: Van néhány nagyon, nagyon jó jelenet a filmben. Meglepően éppen azok lettek a legjobbak, ahol csak két színész játékán van a hangsúly és nem a történésen.

James Dashner: Én azt a jelenetet mondanám, ami olyan erős, hogy szó szerint nem tudsz mit mondani. Nem tudod, melyikről beszélek. Nem is akarom elmondani.

Wyck Godfrey: Dylan akkor a legjobb, amikor nem beszél. 

James Dashner: De amikor beszél, az még jobb.

Wes Ball: Nagyon sok jó jelenet van a filmben. Pl. Chuckkal az első találkozás, Alby körbevezetése, amikor először szemléljük meg a Tisztást és látjuk, hogy bezáródik a Fal.

A Tisztás egy valós hely volt, viszont az útvesztő zöld hátteres. (amikor később szerkesztik oda a hátteret). Tudnátok kicsit mesélni arról, hogy milyen volt mindkettőt forgatni?

Dylan O’Brien: Vicces volt, mert az első négy hetet a Tisztáson kezdtük, ahol a környezet tiszta őrület volt és minden olyan…

Wes Ball: Falusias.

Dylan O’Brien: Igen, földrajzilag értve. Olyan valóságos volt, koszos, izzadós, füves, kígyókkal és pókokkal, erdei legyekkel és mindennel. A koszban voltunk. És akkor ott volt ez a hatalmas zöld háttér és én álltam a közepén, ami olyan érzés volt, mintha egy hatalmas parkolóban állnék egyedül egy zöld háttér előtt. Fantasztikus volt.

Wes Ball: Érdekes expozíció volt. Mindkét váltás és mindkét helyszín a filmben. Azt hiszem ezt nem is nagyon értettem, amikor legelőször belementem ebbe. Olyan volt, hogy ebből a falusias prériből – ahol a Tisztás volt – mentünk az ősi, kőfalakhoz és a VESZETT-re koncentrálni. Majd pedig a nagy semmibe. Fura volt, hogy ilyen egymásnak ellentétes dolgokat tapasztaltunk. Minden nap valami őrültet és újat csináltunk. 

Ez lesz a következő Alkonyat?

Wyck Godfrey: Ez az első Útvesztő lesz. Tudod, egyértelműen van múltam az Alkonyattal. Ami miatt én beleszerettem Az Útvesztőbe az, hogy fiú a főszereplő. Nincs ilyen könyvekből olyan sok. Ott van a piacon az Éhezők Viadala, a Beavatott, az Alkonyat és mind valamilyen módon szerelmi háromszögről szólnak és nő a főszereplő bennük. Szeretem, hogy ebben fiú a főszereplő, de ugyanakkor a lányok is szeretik a könyvet. Jó, ha fiú szemszögéből olvashatunk.

El tudnátok mondani, hogy milyen lesz a Tisztás?

Wes Ball: Igazából felépítettük, kivéve a Falakat. Egy részét felépítettük a Falnak, nem tudom hány hónapig.

Wyck Godfrey: Hetek, hetek és hetekig.

Wes Ball: Pontosan. Sok ideig kerestünk egy ideál helyet és végül megtaláljuk Louisianában. 

Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése