2014. február 2., vasárnap

Twitter hírek #2

Tegnap este James Dashner twitter chatet tartott #dashnerchat hashtaggel, aminek kapcsán számos Az Útvesztő filmmel kapcsolatos kérdés előkerült. Íme néhány ezek közül:

  1. Mikor kapunk teaser trailert a filmhez? A március nem fog úgy eltelni, hogy ne láttuk volna. 
  2. Tisztában vagy vele, hogy megölted a legtöbb szeretett karakteredet? Igen, tudom, hogy néhány közülük nagy kedvenc volt.
  3. Mi az, amit a legjobban szeretsz Az Útvesztőben? Hogy valahogyan sok embert megérint.
  4. Mikor kapunk film plakátot? Őszintén megmondom, hogy fogalmam sincs, de sok minden el fog kezdődni márciusban.
  5. Milyen érzés volt azt látni, hogy "életre kel" a könyved? Leírhatatlan. Szürreális és fantasztikus.
  6. Írd le 3 szóban Dylan O'Brient! Kiváló színész. Vicces.
  7. Elégedett vagy azzal, ahogyan a Siratók kinéznek a filmben? Így képzelted el őket? 100%-osan elégedett vagyok. Teljesen lenyűgözőek.
  8. A film soundtrackjén meg fog jelenni valamilyen híres előadó? A soundtrack epikus és "zenekari". (epic and orchestral) A pop zene nem igazán illik a film hangulatához.
  9. Valamelyik fiú meleg volt a Tisztáson? Persze.
  10. Van olyan üzenet, amit szeretnél, ha az olvasóid megértenének a könyvből? A világon semmi nem fekete vagy fehér.
  11. Elmondod valaha, hogy kivel mi történik a 3. könyv után? Szerintem nagyon unalmas lenne, ha elmondanám.
  12. Mit gondolsz Thomesáról? (Thomas és Teresa összemosása) Elvagyok Thomesával. De az életben semmi nem végződik tökéletesen.
  13. Mi volt a legviccesebb dolog, amit Dylan csinált a forgatás alatt? Amikor legelőször találkoztam vele vagy 30x elismételte az "f" betűs szót, amitől különlegesnek éreztem magam.
  14. Hogy érezted magad, amikor láttad, hogy ezek a színészek fogják életre kelteni a karaktereidet? Már az elejétől fogja nagyon elégedett voltam a szereposztással. Mind jól áthozták a karaktert.
  15. Mi a kedvenc Tisztás-béli szavad? Good that.
  16. Szerinted a VESZETT jó? Ez az alapvető kérdése a sorozatnak.
  17. Látni fogjuk a Siratókat a trailerben? Szerintem a filmre tartogatják őket.
  18. Ki a kedvenc karaktered Az Útvesztőből? Minho.
  19. Hogy fogod magad érezni, amikor megjelentik a moziban Az Útvesztő? Meghalok a boldogságtól.
  20. Az összes színész közül ki az, aki szerinted a legjobban hozta a karakterét? Mind remekek voltak, de elképesztő, hogy Blake mennyire olyan, mint Chuck.
  21. A VESZETT-et mindig így hívták, vagy ezt később találtad ki? A VESZETT már az elején megvolt.
  22. Láttál már felvételeket a filmből? Igen és nagyon látványos.
  23. Fáj, ha megölöd az egyik karaktered? Igen, mindig fáj. Mindig.
  24. Ez a SPOILER Ben kitoloncolása SPOILER jelenet? Talán? Talán nem. Talán.

És még pár, ami nem a filmről szól, de szerintem érdekes. :)
  • Ki volt a kedvenc amerikai elnököd? Abraham Lincoln
  • Szereted a képregényeket? Ki a kedvenc szuperhősöd? Igen és Batman.
  • Ha elmehetnél valamilyen koncertre, melyikre mennél? Imagine Dragons.
  • Hogy hívják a kutyád? Cassie (ez nem lehet véletlen!!! :D)
A chat Amerikában trendet is elért.



James válaszolt néhány - számunkra - spoileres kérdésre is (2. és 3. könyvvel kapcsolatos kérdésekre), amiket direkt nem írtam le, aki akarja az olvassa el James twitter oldalán.

Miután James nagyjából egy óra múlva elbúcsúzott, a rajongókra hagyta a további beszélgetést #GetToKnowGladers hashtaggel, amibe "bekapcsolódott" Chris Sheffield (Ben) és Alexander Flores (Winston), hogy segítség a fandomot, hogy ezzel a hashtaggel is sikerüljön trendet elérni.

5 megjegyzés:

  1. " *Valamelyik fiú meleg volt a Tisztáson? *Persze."
    KIII
    KIII
    TUDNI AKAROM
    WHOAA

    bocsi, előjött a yaoista-énem.:D
    (NEWTMAST AKAROK!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az a yaoista, ha megkérdezhetem? :DD
      Egyébként lenne pár tippem, hogy ki/kik voltak azok. :)

      Törlés
    2. a yaoi egy japán(animés) kifejezés a fiú x fiúra. kik?:3 szerintem Newt és Gally mindenképp, de Minho és Alby is szóba jöhet. szerinted kik?

      Törlés
    3. Áhh, értem, köszi a felvilágosítást. :)
      Newtot mondanám biztosra. Gally? Hmm... na _rá_ éppen nem gondolnék. :D Szerinted miért?

      Most vettem észre a fenti Newtmast. :DD

      Törlés
    4. mert Gally ő tutira bele van esve vagy Newtie-ba vagy Tommy-ba. ebbe annyira biztos vagyok, mint abba hogy a fánk a legjobb kaja a földön(szerintem).
      de ajj, Newt vegyen el feleségül... utána lehet meleg, de előtte vegyen el.:D

      Törlés