2014. február 27., csütörtök

Nyerj The Maze Runner (Az Útvesztő) könyvet eredeti nyelven filmes borítóval!


"A külföldi rajongóim mindig inspirálnak engem. Nálatok nincs BN (Barnes and Noble Könyvkiadó), így hirdetek egy nyereményjátékot, csakis a TI SZÁMOTOKRA! Bármely országból jelentkezhettek. Hogyan kellene csinálnunk?"

"Szeretnél egyet? Csakis nem-amerikában élőknek: mondd el miért szereted Az Útvesztő könyvet. És kisorsolok 5 darabot a könyvből közületek."

"Csakis nem az USA-ban élők számára, mert ők általában semmilyen játékban nem vehetnek részt. Rakd a twitted végére a @-al az én twitter címemet, és használd a TheMazeRunner hashtaget. Hajrá, 24 órátok van!"

"Nincs semmilyen korlát az okaitokhoz. Gyerünk. Szeretlek titeket."


Mikor ma reggel felmentem a twitterre, és a szokásos infóvadászatomat végeztem, akkor akadtam rá erre a nagyszerű lehetőségre. James Dashner nemrég kapott néhány példányt Az Útvesztő könyv új filmborítós példányából és nyereményjátékot hirdetett a NEM- AMERIKAI rajongói között. Csak annyit kell tenni, hogy leírod miért szeretted a könyvet, és a végére hashtageled a könyv címét, és James Dashner címét, hogy ő is lássa azt. 24 órát kaptunk erre, és utána kisorsolja azt az 5 könyvet a játékban résztvevők között.
Körülbelül négy órája írta ki a játékot, vagyis nagyjából, ma este hajnali 3-4 óráig lehet neki küldeni az üzeneteket.

Nem tudom hányan vannak közületek, akik használják a twittert és tudnak angolul, de gondoltam azért kiteszem ide, hátha lesz valaki, aki szívesen megpróbálja. Sosem lehet tudni, hogy mikor szegődik mellénk fortuna. :) Én mindenesetre megpróbálom, és meglátjuk. :)

2 megjegyzés: