2014. május 12., hétfő

Interjú Ki Hong Lee-vel (Minho) Baton Rouge-ból


Hogyan kapta meg Minho szerepét:

Ki Hong Lee: Elmentem a meghallgatásra, mint mindenki más, majd visszahívtak. Éreztem, hogy jól ment, de nem volt még az enyém. Kínzásként éltem meg, hogy két vagy több hónapig semmi nem volt. Aztán az ügynököm felhívott és mondta, hogy a várakozásnak vége és hogy megkaptam a szerepet. Én meg olyan voltam, hogy *teljes csend*, mire megkérdezte, hogy „Kell egy kis idő?” Mire mondtam, hogy „Igen.” majd egyből felhívtam az anyukámat, hogy megkaptam a szerepet. Vagy 5 percig teljesen őrült voltam.

Minho-ról:

Ki Hong Lee: Ő van a legjobb állapotban fizikailag és ő a leggyorsabb. A Futók Elöljárója. Minho nagyon gyakorlatias szóval nem beszél sokat. Amikor mond valamit, azt komolyan gondolja, és lényegre törően fogalmaz. Néha kicsit szarkasztikus. 

Az ünneplős jelenetről, amit aznap este forgattak. (amikor Gally és Thomas verekedtek):

Ki Hong Lee: Az én karakteremnek ez nem a „még egy hónap” ünneplése volt, Minho-nak ez csak egy emlékeztető, hogy még egy hónap eltelt anélkül, hogy kiutat talált volna az útvesztőből. Neki ez egy teljesen más érzés. Egy őrült, vad ünneplés, ami remélem át fog majd jönni a képernyőn is. 

Forrás: [x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése