2014. május 6., kedd

Interjú Wes Ballal (rendező) Baton Rouge-ból

Kimmy Westnek volt olyan szerencséje, hogy ellátogathatott a film forgatására Baton Rouge-ba. Ennek keretében interjút készíthetett a film szereplőivel, amiket napi felbontásban fogok kitenni.
Ma a Wessel készült interjút hoztam nektek. :)



Az őrült hetéről, amikor megkapta Az Útvesztőt:

Wes: Megmutattam a stúdiónak az elképzelésemet és a találka végén a producer elnök a Foxnál azt mondta, hogy „Remek, te vagy a rendező.” Ennyi volt. Ez egy hétfő reggel volt, aztán kedden kaptam egy hívást, ami valami ilyesmi volt: „Azt akarjuk, hogy a rendező legyél, de pillanatnyilag visszatartjuk az ajánlatot, mert kellesz szerdán, hogy elvállald a Ruin-t”. Szóval ezután bementem, remélve, hogy kapok egy filmet, így a szerda végére két filmem is volt a Fox-nál. Őrület.

Arról, hogyan találták meg Blake Coopert (Chuck) a twitter segítségével:

Wes: Sokat vagyok fent twitteren és már volt belőle problémám, hogy néhány dolgot felfedtem, de sok ember odajött mondva, hogy „Vegyél be. Itt a válogatás kazettám.” és akkor ott volt ez a gyerek, aki folyamatosan könyörgött, hogy „Én vagyok Chuck”. Mire én mondtam, hogy „Rendben, nálam van a válogatás kazettád, eljuttatom, akihez kell.” Aztán visszajeleztek, hogy „Nézd ezt a kazettát, ez a gyerek nagyszerű.” Megnéztük és tényleg az volt. 12 éves, természetes tehetség és egy igazi harcos. Előző este beteg volt, de akkor is bejött dolgozni. 5 és fél oldal leforgattunk vele és fantasztikus volt.

Arról, hogyan fognak a nagyvilág előtt szerepelni Dylanék és a többiek:

Wes: Van egy elképzelésem, hogy ez olyan lesz, mint azok a filmet, akinél később mondod, hogy „Óh, én már láttam őt valahol.” Mint például Kai (Kaya), akinek senki nem ismerte az angliai munkáját. Meg fogjuk mutatni őt a világnak, ők meg bele fognak szeretni. Fantasztikus lány, akárcsak Dylan. Ő egy sztár és szerintem sokat fogjuk még látni. Aml remek színész és Will… mindenki. Megütöttük velük a jack pot-ot.

Arról, hogy százakat néztek meg a válogatás során:

Wes: Kemény volt. Száz és száz embert láttunk. Dylan igazából… már láttam őt egyszer korábban, nagyon régen, de elsiklottam mellette, ami hiba volt. Elsiklottam felette a haja miatt.” Teen Wolf” haja volt és nem láttam ennél tovább. Nem tudtam elképzelni Thomasként. Aztán jött a Fox és mondták, hogy látták a Gyakornokokban és, hogy tetszett nekik. 20 éves körül van és szerintük van benne valami. Így megnéztem a kazettát, majd eszembe jutott, hogy már láttam valahol ezt a fiút. Online utánanéztem és találtam egy borotvált fejű képet róla, amin egy sebezhető, aranyos fiúnak tűnt és úgy voltam vele, hogy „Wáow, érdekes.” Nem hittem el, hogy lehet ugyan az a két ember, de visszahívtuk, beszélgettünk vele és… Istenem! Ő a legvagányabb srác. Az édesapja az iparban dolgozik, így néha ő is csinált néhány kamera-dolgot. Tudja, mit jelent dolgozni. Szóval, igen, érdekes ez az egész procedúra.

Wes mindig is Kayát akarta Teresának:

Wes: Kayát akartam az elejétől. Láttam a Skinst meg minden. Sokan emlegették a fan-castban is. Nagyszerű lány és természetes szépség. Nem olyan szupermodell-szépség ez, alig várom, hogy az emberek megismerjék őt. Szerintem fantasztikus lesz.


Forrás: [x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése