2014. május 14., szerda

Interjú Thomas Brodie-Sangsterrel (Newt) Baton Rouge-ból



Thomas a filmben megtartotta az akcentusát, de kicsit megváltoztatta:

Thomas: Én az életben sokkal Londonibbnak hangzom.

Arról, hogy nem terhelte magát a rajongói elvárásokkal:

Thomas: Megkaptam Newt szerepét és saját magam birkóztam meg vele. Kizárólag erre koncentrálok, és ha jól megcsinálom, akkor remélem a rajongók ezt értékelni fogják. Nem tudsz mindenki kedvére tenni. Mindenkinek meg van a fejében, hogy kit képzel el Newtnak. Szóval csak azt tudom tenni, ami szerintem helyes és remélem, hogy ez jó lesz.

Arról, hogy megismerte Dylant:

Thomas: Dylan nagyon vicces és szeretni való srác. Nem nehéz kijönni vele. Nagyon egyedi személyiség. A barátom. Mindenki megismert mindenkit. Mind nagyon különbözőek vagyunk. Mind másmilyen háttérrel rendelkezünk, de jól kijöttünk egymással.

Newtról:

Thomas: Newt a másodvezér, Alby után. Nagyon kedves és megközelíthető srác. Barátságos és nyílt a többiek felé. Nem érez senki iránt gyűlöletet és valamilyen szinte gondoskodik is róluk. Beilleszkedett a Tisztás-béli életbe, de nem kedvelte meg, hogy be van zárva oda. Tisztában van vele, hogy ez egy börtön. Szóval, amikor Thomas megérkezik és megmutat egy teljesen más gondolkodásmódot és hozzáállást, azt hiszem ez szimpatikus lesz neki. A rangjából kiindulva érvényesíteni akarja a Tisztás szabályait a többiek között, de leginkább csak el szeretne onnan menni.

Arról, hogy miért töltötték az estét a Tisztáson:

Thomas: Két oka volt. Az egyik, hogy köteléket akartunk kialakítani egymás között, a másik, hogy otthonosan érezzük magunkat, mintha mi is itt laknánk 3 és több éve. Jó volt, még annak ellenére is, hogy az eső mindent elrontott. Még ha tudjuk, hogy kb. 300 stábtag jelen van, minden sötét és csendes, ami tök jó. Szerintem ez mind fontos, hogy karakterbe hozzuk magunkat. Kicsit el kell merülni a környezetben. Igen, nagyon élvezetes volt.

Gally és Newt szerepére is meghallgatták:

Thomas: Mindkét szerepért voltam meghallgatáson. A fiúk bajtársiasan összejönnek és ennek tetszett a gondolata. Ez az, ami nekem leginkább tetszett. Aztán megtudtam, hogy megkaptam Newt szerepét – ami testhezállóbbaknak is tartottam – és ez tökéletesen illik hozzám.


Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése