2014. május 3., szombat

James, Wes, Will és Dylan twitter kérdésekre válaszoltak a WonderConon


Kérdező: Amikor az MTV Movie Awards bejelentette a „Legjobb karakter” kategória jelöltjeit, a Beavatott és az Éhezők Viadala rajongó harcolni kezdtek. Hogy jön ki egymással az összes fandom?
 
Dylan: Oh, igen, mik vannak.
Wes: Ki tudnak, csak akarniuk kell.
James: Őszintén hiszem, hogy a könyvrajongóimnak - akiket Dashner-seregnek szoktam hívni – van elég büszkeségük, hogy ne menjenek oda veszekedni és panaszkodni.
Wes: El kell mondjam, hogy a mi rajongóink nagyon pozitívak. Pozitívak és támogatók.
Dylan: Aranyosak.
Wes: Elkényeztet ez a fandom.
James: Van valami különleges bennük.
Will: És mindig is ilyenek voltak.
Wes: Talán Az Útvesztő rajongói csatlakozhatnak a „Csoportokhoz” (Cassie megjegyzés: Beavatott rajongók segítség...) és az Arénához.
Kérdező: Ők lehetnek a változás, amit a fandomok között akarunk látni.
Will: Elképzelhető, habár szerintem mindig ilyenek voltak.
Wes: Szereplőválogatás-hírek?
Will: Nagyon támogatók voltak azzal kapcsolatban. Egy percig sem kételkedtek benne vagy kérdőjelezték meg a döntéseket. Teljes mellszélességgel kiálltak mellettünk és így persze volt rajtunk nyomás, de a támogatásuk sokat segített.
Wes: Vicces volt látni a reakció-videókat az előzetes kiadása után. Az emberek lefilmezték, hogyan reagálnak, mikor először pillantják meg az előzetest és mindegyik azt mondta, hogy „Oh, Dylan tökéletes a szerepre.” és, hogy „Will a tökéletes Gally.” vagy, hogy „Minho-t pont így képzeltem el.” Szóval szerintem ráéreztünk, hogy mit várnak.

Ezután egy ideig egy IGEN NAGY SPOILERRŐL beszélgetnek, amit inkább nem fordítok le kitakarva/jelezve a spoilert sem, mert tényleg nagyon, nagy spoiler és bár én sikeresen ellőttem magamnak (még az interjú előtt valamikor), nem szeretném, ha ti is így járnátok. Én is megbántam, higgyétek el nekem.



Kérdező: Mennyit aludtatok a filmforgatás alatt?

Dylan: 30 órát.
Will: Nullát, nem sokat aludtunk, ugye?
Dylan: Én és Wes feküdtünk le a legkésőbb, de szombaton megkaptam a 20 óra alvásomat. Wes tovább csinálta. Ő egy kiscserkész.
Wes: Ha komolyan csináld a filmet, akkor nem tudsz aludni.
Dylan: Én szombaton hibernáltam, de ő soha nem állt le.

Kérdező: Miért halasztották el a film premierjét?

Wes: Egyszerű okokból.
James: A legjobb dolog, ami történhetett.
Wes: Nem történhetett volna meg, hogy februárban lesz a premier. A forgatás kezdetétől és a premier között mindössze 8 hónap lett volna. Időt kellett adnunk neki, fejleszteni a filmet és az effektek is, amennyire csak tudtuk.
Dylan: A február amúgy is a „halott zóna”-
Wes: A filmek meghalni mennek februárban. Szerintem rájöttek, hogy mi nem akarunk.

Kérdező: Kit képzeltek el Paige kancellárnak?

James: Tudjuk, hogy ki Paige kancellár.
Wes: Patty Clarkson, az Oscar-díjra jelölt Patricia Clarkson.
James: A könyv epilógusát egy jelenetté alakították.

Kérdező: Van cameo-szereped a filmben, James?

James: Igen, de titokban tartjuk, bár a közönség majd könnyen észrevehet.
Dylan: Igen, elég sokáig van a képernyőn.
James: Megköveteltem a hosszú időt a képernyőn.
Will: Egy Sirató jelmez alatt van.

Kérdező: Ki a kedvenc vezetőtök? Alby, Minho, Newt vagy Thomas?

Will: Hol van itt Gally?
Wes: Teljesen másmilyen vezetők, igazad van.
James: A könyvekre vonatkoztatva mindannyijuknak van olyan időszaka, amikor vezető szerepet töltenek be.
Wes: Thomas olyan vezető, aki nem diktátor. Minden tagban az előnyt próbálja észrevenni és ezeket összekapcsolni. Én Thomast mondom.
Will: Ő az a vezető, aki szereti a csapatmunkát, nem? És az együttműködést.
Wes: Alby-nak meg vannak a hiányosságai, hiszen ő akart a Tisztáson maradni.

Kérdező: Will, te részt veszel az anty-bullying (iskolai kirekesztések/bántalmazások ellen küzdő szervezet) kampányban Angliában. Mit mondanál Gally-nak?

Will: Ne legyél f *sz. Valami ilyesmit.
Wes: Szerintem nem „bántalmazónak” jössz le a film alapján.
Will: Mind sokat beszéltünk már a karakteremről. Próbáltuk a lényegét a filmben is meghagyni.
Wes: És hozzáadtunk néhány mély és morális dilemmát.
Will: Gally inkább ellentmondásos karakter, mint „bántalmazó”.
Wes: Nem „bántalmazó” és nem gonosz. Ő a nézetei alapján antagonista. Gally valószínűleg az egyik legérdekesebb karakter a könyvekben, ha azt íz ívet nézzük, amin keresztül az ő karaktere halad. Néhány kemény dolog történik vele. (Cassie megjegyzés: ismét vígan spoilereznek, aki tudni akarja, hogy miről, az írjon nekem privátba)
James: Bármilyen történetmesélőről is legyen szó, a legjobb gonosz mindig az, amely empátiát is kivált belőled.



Kérdező: Melyik a kedvenc könyvetek a trilógiában?

James: Az első.
Dylan: Az Útvesztő.
Will: Az Útvesztő.
Wes: Amelyik az egészet elkezdte.
Dylan: Még csak az első kettőt olvastam, de Az Útvesztőt mondanám.
James: Az Útvesztő nagyon különleges számomra, mert ezzel töltöttel el éveket. De a 3. könyvet is szerettem írni, mert amiket életem során tapasztaltam, sok mindent beleszőhettem ebbe. ÉRZÉKENYLELKŰEKNEK SPOILER Végre, sok-sok halál-jelenetet írok, ez az. SPOILER VÉGE

Kérdező: Ha választanod kellene, hogy elkapod a Kitörést vagy, hogy megszúr egy Sirató melyiket választanád?

Wes: Szerintem a kettő nagyjából ugyanaz.
Dylan: Nem ezt teszik a Siratók?
Wes: Nagyjából azzá alakítanak át. Inkább a „c” lehetőséget választom.
Dylan: Meghalnék vagy elmenekülnék.

Kérdező: A Tisztáson melyik feladatot látnátok el?

Wes: Építő lennék.
Will: Én is az építőt mondanám, de a konyhában is szívesen lennék Serpenyő mellett.
James: Én futó lennék, bár szerintem ez egyértelmű, ha rám nézel.(:DD)


Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése