2014. május 9., péntek

Interjú Kaya Scodelario-val (Teresa) Baton Rouge-ból

Kimmy Westnek volt olyan szerencséje, hogy ellátogathatott a film forgatására Baton Rouge-ba. Ennek keretében interjút készíthetett a film szereplőivel, amiket napi felbontásban fogok kitenni.
Ma a Kayával (Teresa) készült interjút hoztam nektek. :)


Kaya mesél a Dylannel kialakult kémiáról a képernyőn.

Kaya: Szeretem Dylant. A legaranyosabb. Vicces és kedves. Olyan, mint a kisöcsém. Érdekes kapcsolat van közöttük. Nincs romantikus kapcsolat. Két lélek, akik kötődnek egymáshoz, de arra koncentrálnak, hogy megfejtsék, hogy ki küldte őket oda, miért és hogyan juthatnának ki az útvesztőből. Ezt érzik. Nem lesznek hirtelen olyanok, hogy „Szeretlek.” Szerettem vele dolgozni. Sok energiája van. Nagyon jó haver.

Arról, hogy hogyan kapta meg Teresa szerepét:

Kaya: Hallottam róla. A barátaim mondták, hogy közöttünk kering egy nagyon menő forgatókönyv Az Útvesztő címmel, de azt hittem, hogy ez csak egy újabb buta női szerep lesz, ahol a főszereplő egy csomó mindenkibe szerelmes és nem tudja, mit csináljon. De mondták, hogy nem, ez egy jó női szerep. Nagyon erős, intelligens és izgalmas. Imádtam a forgatókönyvet. Nagyon érdekesnek találtam. Aztán levideóztam magam, mert nem voltam Amerikában. Wes mondta, hogy nem akar egy elveszett kislányt csinálni Teresából. Ezt teljesen megértettem. 

Hogyan írnád le Teresát?

Kaya: Kemény csaj. Nem akartam, hogy olyan legyen, akit mindig meg kell védeni. Neki nem kell védelem. Amikor először látjuk, akkor egy éles kés van nála, ami szerintem tök jó. A kezében tartja a dolgokat, de ugyanakkor meg akarja tudni, hogy miért van ott.

A legelső jelenete:

Kaya: Nagyon menő! Feljövök a Dobozból, kinyitom a szemem és ott van vagy 50 fiú, tök jó. Komolyra fordítva: Teresa betör a jelenetbe és onnantól fordulnak rosszra a dolgok. Ez volt az első jelenet, amit forgattam, így jó volt, hogy meg volt a kellő energia hozzá. Ijesztő volt először bemenni a forgatásra a sok fiú közé, mint angol Amerikában, meg hasonlóak. De egész jól ment. Kinyitották előttem az ajtót, meg minden. 

Milyen volt Wessel dolgozni?

Kaya: Nagyon szabad, ami tök jó. Bízik bennünk. Engedi, hogy csináljuk a dolgunkat. Nyitott a változásokra a forgatókönyvvel kapcsolatban is, ha van észrevételünk és szerintem ez jó. Nem érezteti azt velünk, hogy ő magasabban van nálunk vagy, hogy ne beszélhetnénk vele. Elképesztően nyitott. Nagyon személyes és intelligens és egy rendezőnek ilyennek kell lennie. Rendelkezik ezzel az elképesztő CGI és speciális effektes háttérrel, de nagyon emberi. Nagyon jó volt vele dolgozni. 

Arról, hogy ő és a fiúk mit csináltak, amikor nem forgattak:

Kaya: Sokat jártunk moziba. Szerettem, hogy itt akár éjfélkor is nézhetsz filmet, amit otthon nem tehetnék meg. Szóval sokat jártunk éjszakai vetítésekre, ami remek volt.

Arról, hogy olvasta-e már a trilógiát:

Kaya: Az első könyvet olvastam. A többit nem, mert nem akarom tudni, hogy mi lesz. Nagyon szerencsések vagyunk a helyszín miatt is. Első héten ijesztő volt, mivel Londonból jövök, nem voltam ahhoz szokva, hogy ilyen közel van a természet. De nem éreztem úgy, hogy bármit is meg akartam volna tudni a karakterem további életéről. 

Forrás: [x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése