2015. augusztus 26., szerda

Hypeable interjú Dylannel és Kaya-val 2. rész


A tegnapi Hypable interjú második fele következik, és itt már Kaya beszél a Tűzpróba filmről. Ha lemaradtatok volna az első részről ITT olvashatjátok el.


KAYA BESZÉL...

... Thomas és Teresa kapcsolatáról
"Amit mindig is szerettem a kapcsolatukban és ami miatt annyira szerettem volna elvállalni ezt a filmet, hogy nem az a tipikus klisé. Nincs itt semmiféle romantika és nem is kell lennie. Nincs rá idő. Ezek a gyerekek próbálnak túlélni és akármilyen helyzetben is vannak, mindig a következő lépésen gondolkoznak. Nincs arra idő, hogy lelépjünk az erdőbe smárolni. Az nevetséges lenne, mert a nők nem így működnek."
"Szeretnénk túlélni ezt az egészet, és kitalálni mi folyik itt. Hasonló helyzetből indul a mostani film is. Számomra ez egy hosszas üldözés volt. Menekülnek és versenyt futnak az idővel, menekülnek a Buggyantak és a VESZETT elől, és mindez benne lesz a filmben. Próbálnak megbízni egymásban, összetartani a csapatot és így tovább haladni. Próbáltuk megint a romantikát kissé háttérbe szorítani, mert számomra a kapcsolatuk ennél sokkal különlegesebb. Nagyon sok fiú barátom van, és a velük való kapcsolatomat is ehhez hasonlítanám. Nem is kell csókolóznunk. Nem kell. Már nem ilyen világban élnek. És nincs is idő erre."

... arról, hogy több lány is csatlakozott a Tűzpróbához
"Mindez remek. Szeretek jó emberekkel és jó színészekkel dolgozni. Legyenek ők nők vagy férfiak, ez nem befolyásolja a róluk alkotott véleményemet. Ugyanezt éreztem tavaly csak a fiúk között is. Sokszor kérdeztek arról, hogy milyen volt egyedüli lánynak lenni köztük, tudod? Pedig semmi különbség nem volt. Nagyon kedvesek és segítőkészek, és mind jó barátok lettünk. Ugyanez a helyzet Rosa-val is. Ő az egyik remek új színész. Ő az egyik új karakter, akit megismerünk, akinek megtudjuk a történetét, és aki csatlakozik a csoporthoz. Izgalmas lesz. Lehetne ő bármi, férfi, nő vagy akár dinoszaurusz."
"Vagyis nem adtál neki semmilyen tanácsot?" - kérdezi az egyik riporter.
"Nem. Ő egy remek csaj. Tud ő vigyázni magára, ahogy én is. Mielőtt találkoztam volna vele, átolvastam a twitter oldalát és már akkor tudtam, hogy ki fogunk jönni egymással."

... a fegyveres edzésekről "Nem lesz lándzsa!"
"Sajnálom, de Teresa-nak nem lesz lándzsája a filmben... helyette kalapácsom lesz. Saját magunk választhattuk ki a fegyvereinket, én meg úgy gondoltam a kalapács nagyon menő.

... Teresa új ruhájáról "Nem lesz lányos!"
"Nem akarom lányos ruhának nevezni, mert nincsenek rajta virágok. Hála az égnek! De azért aranyos. Teresa választja magának, ami szerintem igazán izgalmas. Lesz majd egy jelenet, amikor egy plázában vannak és akkor fogja magának választani. Ez egy kisebb igazi emberi pillanat lesz. Olyat választ, ami tetszik neki. Mégis kemény marad, szerintem kemény marad ugyanúgy. De még a párom is azt mondta, hogy "Hé, most sokkal szebb vagy.", mire én "Hát, köszi."

1 megjegyzés:

  1. Szuper! Imádom Rosa-t és Kaya-t is bár magam sem értem hogy szerethetek két ennyire különböző karakterű szereplőt:)
    És boldog születésnapot Dylan <3

    VálaszTörlés