2015. augusztus 31., hétfő

Screenrant interjú Thomassal


A Screenrant-es interjúsorozatunk következő részeként a Thomassal készült interjút hoztam el nektek.



Milyen érzés ismét itt lenni? Newt karakterét szépen vezetik át a Tűzpróbán át a harmadik filmig. Mi miatt vagy a legizgatottabb?
Számomra az a jó érzés, hogy visszatérhetek egy olyan karakter bőrébe, akit már egyszer megformáltam és ismét lehetőségem van arra, hogy kibővítsem és megváltoztassam. Nagy utazáson megy keresztül, kijutott a Tisztásról, ahogy mindenki más és egy olyan világba került, amelyet nem értenek. A Tisztást legalább értették valamennyire. Az új világban minden új, nem tudni mi micsoda és ez egyfajta "utazó-film" és egy dolog tartja össze a csapatot, az, hogy ott vagyunk egymásnak és ez az, ami megerősíti a barátságunkat.

Hogyan teljesítettél a homokban futás során? Úgy hallottuk nehéz feladat volt.
Egész jól. Egy alkalom volt olyan, hogy felértem a tetejére, aztán le kellett ülnöm 20 percre, hogy ismét levegőhöz jussak. Kemény volt, hogy futsz és nem jutsz semerre, így annál keményebben kellett futnod, hogy eljuss valamerre.

Mindezt Newt bokasérülésével csináltad?
Úgy döntöttem, hogy Newtnak nem lesz baj a bokájával, amikor homokdűnéken fut. Valójában nehezen is ment volna, egyszer megpróbáltam, de furcsán nézett ki, így inkább elhanyagoltam.

Mit volt a legjobb forgatni?
Jó volt a homokdűnéken állni és azt nézni, hogy milyen szép a kilátás. Amikor kelt fel a nap és ment le, akkor a hegyek rózsaszín színben tündököltek és így sikerült pár szép felvételt lőnünk. Szép lesz majd a filmben.

Nehéz volt megjátszani azt, hogy melegetek van?
Hát amikor futottunk, akkor bemelegedtünk, de általában elég hűvös volt. A forgatás kezdetén még sokkal jobb idő volt, mint most.

Úgy hallottuk sok a kaszkadőrmutatvány a filmben. Hogy nézett ez ki a te esetedben?
Szeretem a kaszkadőrmutatványokat és meg is csinálom azokat, amelyeket megengednek nekem, mert az összes jelenetben én magam akarom játszani a karakteremet. Nem akarom átadni egy kaszkadőrnek, úgy értem, hogy nyitott vagyok a kaszkadőrmutatványokra és élvezem is őket. Egyértelműen vannak olyanok, amelyeket nem csinálhatunk meg, de szerintem elég sokat én magam vittem véghez.

Hogyan írnád le Wes-t, mint rendezőt? Szereted a stílusát?
Olyan, mint egy gyerek. Látod, ahogyan a szenvedély kirobban belőle. Nem a legbeszédesebb, de bármit kérdezel tőle a világról vagy a karakterekről, akkor egyből elvész a világában. Te is elmerülsz vele, mert különböző hangeffektekkel magyarázza, úgy, hogy megértse az ember. Mindez arra emlékeztet, amikor én voltam gyerek, én is hasonlóan magyaráztam el a dolgokat akkoriban. Sok energiát hoz a forgatásra, mindig jelen van, még hétvégén sem vesz ki szabadnapot. Mikor mi már hulla fáradtak vagyunk, neki még akkor is van energiája. Jó egy ilyen ember a forgatáson, szeretek vele dolgozni.

A filmeknek és a könyveknek nagy rajongói bázisuk van. Van olyan momentum, amit a rajongók a tudtodra hoztak, hogy szeretnének ha benne lenne a filmben?
Nagyon lelkesek, de én sajnos nem mozgok annyira a szociális médiában, hogy ezekre odafigyeljek.

Van olyan, ami miatt izgatott vagy, hogy a rajongók lássák?
Szerintem a rajongók arra a leginkább kíváncsiak, hogy hogyan fognak kinézni a Buggyantak és, hogy milyen lesz az alap hangulata a filmnek. Szerintem arra a legkíváncsibbak, hogy milyen az új környezet, amibe kerültünk. 

Hogyan néznek ki a Buggyantak? Én úgy képzelem el őket, mint a zombikat.
Nem tévedsz akkorát. Az előzőben a Siratók ijesztőek voltak, de ezek a Tűzpróbában már emberek, vagyis azok voltak. Amikor először pillantottam meg őket az elég különleges volt.

Te és a többi Tisztárs a könyvben eltűntök egy időre a cselekményből. Ez a filmben is így lesz? Kaya azt mondta nekünk, hogy ő elég sokáig veletek lesz a film során.
Szerintem minél tovább együtt akarnak minket tartani amiatt, hogy működjön a dinamika a karakterek között. Wes tudatában van annak, hogy a rajongók azt szeretik, amikor együtt van a csapat és szerintem a film miatt is fontos, hogy egy egységként utazunk, egy olyan csapatként, ahol számíthatunk a másikra. Vannak helyzetek amikor rövidebb időre elszakadunk egymástól, de mindig találkozunk és soha nem tart olyan sokáig ez a különlét.

Azt hallottuk James járt párszor a forgatáson. Adott valamiféle új rálátást a karakteredre, amit mondjuk a könyvből nem tudtál meg?
Eljött a helyszínre párszor és a vége fele is néhány alkalommal. Azért volt a leginkább izgatott, hogy láthatja a világát életre kelni és a benne lévő embereket. Jó dolog hogy ott volt, hiszen ő a megalkotója ennek az egésznek, így bármi kérdésünk volt, hozzá fordulhattunk.

Volt valami beleszólásod abba, hogy hogyan nézzen ki a karaktered a filmben?
Igen, amikor ruhapróba volt, beleszólhattam abba, hogy milyen színeket akarok viselni és ezt a dzsekit is én választottam, mert tetszett. Mindenki nagyon nyitott ilyen téren, a haj és az egyéb területeken is. Van a fejemben egy kép arról, hogy hogyan néz ki a karakterem és, hogy hogyan viselkedik és a megfelelő eszközökkel ezt a képernyőre is vihetem.

Hogyan írnád le a szerepét a csapatban...főleg, most, hogy Alby már nincs többé?
Igen, nincs Alby többé és úgy gondolom nehéz lehet neki, hogy át kell vennie a szerepet tőle. Ő a vezető egyrészt, de inkább támogatnak mondanám. Ő mindenki lelkiismerete. Ő az, aki bátorítja az embereket. Segít Thomasnak, hogy tovább és tovább menjen és mindenkit biztosít arról, hogy megvan a szerepe a történetben, hogy értékesnek érezzék magukat és ne essenek depresszióba.

Szeretnéd tudni, hogy merre tart a karaktered vagy csak az adott forgatókönyvvel foglalkozol?
Az utóbbi. Jó egyszerre csak egy dologra figyelni, arra, hogy abban a pillanatban mi történik a karaktereddel. Amikor Az Útvesztőt csináltuk, akkor nem foglalkoztam ezzel a filmmel vagy, hogy itt mi fog történni. Arra koncentráltam, ami akkor történt. 

Az első film nemsokkal ezelőtt jött ki, hogy ezt elkezdtétek forgatni. Milyen rajongói visszajelzésekkel találkoztál?
Csupa jóval. Úgy értem mindig jó olyasvalamit csinálni, amit aztán az emberek megnéznek és pénzt keresel ezzel. Mindig ezt keresed amikor készítesz valamit: hogy kikerüljön és, hogy az emberek szeressék és minél többen megnézzék. Ez volt amit én is akartam, hogy zöld utat kapjunk a második filmhez.

Van extra nyomás rajtatok, most, hogy tudjátok, hogy az emberek szerették az első filmet?
Nem igazán gondolok erre. Negatív lenne, így inkább nem teszem. Inkább csak ugyanazt csináljuk, mint az első filmnél. Remek csapatunk, rendezőnk és segítőink vannak. 

Szóval nem koncentrálsz az elvárásokra?
Nem. Tudod, remélem, hogy szeretni fogják, de nem figyelek oda az elvárásokra. 


Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése