2015. augusztus 25., kedd

Tűzpróba 2. előzetese magyar szinkronnal


A Tűzpróba hazai forgalmazója elkészítette az első előzetes után a második előzetes magyar szinkronos változatát is. Gondoltam megosztom itt is a videót, mert biztos vannak sokan olyanok is, akik jobban szeretik a magyar szinkront a felirat helyett.


Kinek hogy tetszik a szinkronos előzetes? És ha már így szóba került, csak úgy kíváncsiságból megkérdezem, feliratosan vagy szinkronosan szeretnétek megnézni a filmet a mozikban? :)
(Persze nem mi döntünk, hanem az Intercom, de kíváncsi lennék a véleményetekre.)

10 megjegyzés:

  1. Csak feliratosan. Amikor az Útvesztőt néztem nem is ment szinkronosan (legalábbis abban a moziban) és a múltkor megnéztem magyar szinkronnal... szerintem borzalmas, az eredeti hang után is meg úgy alapból is.

    VálaszTörlés
  2. Csak is kizárólag feliratosan nézném meg. Az első részt is úgy láttam a mozikban, plusz DVD-n is csak úgy nézem meg. Belenéztem a szinkronosba is (kb. az első 20 percet bírtam csak így megnézni), de szerintem szörnyű lett. Szóval remélem, hogy a Tűzpróbát is eredeti nyelven, felirattal adják majd le a mozikban.

    VálaszTörlés
  3. Mindenképp felirattal, de mivel a premier elméletileg szinkronos lesz, így úgy vélem kétszer fogok rá beülni a moziban :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is borzalmas. nem passzolnak a karakterekhez ,ráadásul a kiejtés. Kiráz a ahideg. Egyértelmű,hogy feliratosan fogom megnézni

    VálaszTörlés
  5. Nekem a szinkronos valahogy jobbann bejön... Nem nagyon szeretem a feliratos filmeket. Persze van, hogy nagyon elrontják a szinkront és akkor a feliratos jobb, de nekem ebben jobban tetszik a szinkronos. ☺

    VálaszTörlés
  6. Kizárólag felirattal. Már az előzetes alatt is szenvedtem,hogy mégis,hogy lehet valami jót ennyire elrontani?!

    VálaszTörlés
  7. Eredeti nyelven szeretném megnézni, de sztem nálam csak szinkronnal fog menni :(

    VálaszTörlés
  8. Én sokkal jobban szeretem a szinkronos filmeket. Az Útvesztőt is így néztem meg. Én nem nagyon nézném meg feliratosan, mert azzal az a baj, hogy akkor nem is tudod nézni a filmet, hanem csak olvasod olvasod, hogy le ne maradj. Igaz a magyar hangok nekem se nagyon tetszenek, találhattak volna valami jobbat, de én akkor is a szinkronra szavazok.

    VálaszTörlés
  9. Hát sajnálatomra (meg valószínűleg másokéra is) a mozikban csak eredeti nyelven felirat nélkül és szinkronosan fogják vetíteni a Tűzpróbát. :( Pedig nagyon reménykedtem abban, hogy ezt a részt is leadják felirattal.

    VálaszTörlés