2014. február 3., hétfő

Dylan O'Brian (Thomas) véleménye a film premier elhalasztásáról


2013 október közepe körül a New Yorki Comic-Con ideje alatt készült egy interjú Dylan O'Brian-nel (Thomas), amiben a film halasztásáról beszél. (Ugyebár eredetileg úgy volt, hogy az amerikai premier 2014 február 14-én lesz, de végül eltolták 2014 szeptember 19-re.) Sok rajongó csalódott volt a hír hallatán (bevallom én is, mert már nagyon vártam akkor is a filmet), de Dylan szerint a premier halasztásának csakis pozitív hatása lehet a filmre.
"A stúdió támogatta mindezt, vagyis ez azt jelenti, hogy minél több időt akarnak adni Wes-nek (a rendező) és a vizuális megjelenítésért felelős csapatnak, hogy a lehető legtöbbet és legjobban tudják kihozni a filmből vizuális téren." - jegyezte meg a színész. - "Szerintem okos dolog volt, hogy így döntöttek."

A film vezető színésze továbbá azt is elmondta, hogy szerinte a rajongóknak egy ilyen nagy méretű filmet nem szabadna siettetniük: "Úgy értem, csak júliusban fejeztük be a forgatást, és egy ilyen nagy disztópikus és vizuális effektekkel teli filmet megjelentetni februárban tényleg nagy őrület lett volna. Vagyis szerintem jó dolog, hogy így még több időt tudunk arra fordítani, hogy a lehető legjobb filmet készítsük el. Hogy a film legeslegjobb verzióját tudjuk összerakni."
Továbbá O'Brian hozzátette, hogy az így nyert időt majd a film csapata még több sajtós és promóciós intézkedésre/megjelenésre tudja fordítani. "Jövő nyáron ott leszünk majd a San Diego-i Comic-Con-on, ami egyébként nem történhetett volna meg, szóval az is nagyon jó lesz."

(Személyes megjegyzés: Nagyon örülni fogok, ha tényleg ott lesznek nyáron a Comic-Con-on, és bízom benne, hogy több színész is tiszteletét teszi majd az eseményen. Lesz majd rengeteg videó, interjú és információ.)

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése