2014. június 4., szerda

Első hírek a The Scorch Trials magyar megjelenéséről!


Nem sok mindent tudunk még Az Útvesztő könyv második része, a The Scorch Trials magyar megjelenéséről, de gondoltam megpróbálom orvosolni ezt a problémát, így írtam a kiadónak egy e-mailt, melyben rákérdeztem néhány dologra. Itt a nevezetes e-mail:


Vagyis amit ebből ki lehet hámozni, hogy a The Scorch Trials magyarul a tervek szerint szeptember első vagy második hetében érkezik. Szerencsére még a film és a nagy sulis hajtás beindulása előtt, így mielőtt belevetnénk magunkat a tanulásba, még nyugodtan el tudjuk majd olvasni a könyvet. :)

Másrészt a The Scorch Trials hivatalos magyar címe még nem teljesen letisztázott, de a munkacíme ez lett: "Tűzpróba". Ismétlem, ez nem a végleges cím, hisz még változhat, minden csakis akkor lesz végleges, ha már kiadják a könyvet. Nem olyan rossz ez a magyar cím, de kíváncsi vagyok, hogy nektek milyen ötleteitek lennének ezen kívül. Elsősorban olyanok ötletét várom, akik már angolul olvasták a második könyvet. :)

És amit harmadjára megtudtunk, hogy a magyar borítóról semmi hír, majd a nyár folyamán döntenek róla véglegesen. Ha az első könyvből indulunk ki, akkor valószínűleg nem marad az eredeti borító, de ez nem baj, ha a magyar borító is érdekes lesz.

Eddig ennyit tudunk a The Scorch Trials magyar megjelenéséről. Ez is több mint a semmi, de egyik információt se vegyétek készpénznek, hiszen a könyvkiadás bonyolult és nehéz dolog, és még változhat sok minden. Mindenesetre van egy kiindulópontunk, és eddig én elégedett vagyok. Remélem tényleg szeptember elejére érkezik a könyv, mert én már alig várom, hogy olvashassam. És ti? :)

4 megjegyzés:

  1. Én is alig várom. :))
    Bár ami azt illeti, én tudtam értelmezni az e-mailt, nem éreztem szükségét az értelmezésnek alant, de imádom, hogy ilyen lelkesek vagytok :)))
    Nem is lehet ezt másként!!

    VálaszTörlés
  2. Én olvastam, mind a 3 könyvet.. *-* Pont most találtam rá erre az oldalra, és repdesek az örömtől, hogy film is lesz belőle.. :D Főleg, hogy eddig nem is tudtam, hogy lesz... Szóval most elkezdem végig olvasgatni a posztjaitokat! Bár azt hozzá tenném, hogy mint minden könyv utáni film elég gyér szokott lenni.. :s de Az éhezők viadala sem lett olyan rossz, szóval némi reményt főzök Az Útvesztőhöz is! :D
    Egyébként szerintem, ez a Tűzpróba cím abszolút ráillik a második kötetre!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülünk, hogy rátaláltál az oldalra és reméljük lelkes olvasónk maradsz. :)
      Én is félek a filmtől, de amíg nincs kész és nem láttuk, addig csakis bizakodni lehet. Én nagyon szeretném ha a film nem bukna meg, hanem sikeres lenne, legalább annyira, hogy elkészüljenek a folytatások is. Majd meglátjuk mit hoz a sors. Szeptemberben kiderül. :)

      Törlés