2014. június 27., péntek

Új still+ könyves hírek


Először is érkezzen az új still, amin Thomas látható.

"Hol vagyok?"

Emellett tegnap derült ki a hír (vagy legalábbis én tegnap vettem észre), hogy Amerikában Az Útvesztő új filmes borítóval fog megjelenni augusztus 5-én. Nézzétek csak:


Azért lesz különleges ez a kiadás, mert a könyvbe egy 8 oldalas színes képet raktak a filmből, és még található lesz benne néhány rajongói matrica is. Ezekről még nem tudni semmit, hogy pontosan mit is takarnak, amint lesz infó hozom. Nem tudom, hogy nálunk meg fog-e jelenni a könyv filmes plakátos kiadásban, de ha nagy lesz rá a kereslet a film után, akkor biztosan.

A másik hír, hogy a filmhez meg fog jelenni egy kiegészítő könyv ugyancsak Amerikában, aminek a címe: Inside the Maze Runner: The Guide to the Glade, vagyis "Az Útvesztőben: Útmutató a Tisztáshoz". Ez egy a filmhez készült kiegészítő könyv lesz, amiben több mint 100 színes képet lehet majd találni a filmhez, karakterprofilokat, a Tisztás és az Útvesztő bemutatását és még ezernyi dolgot. Továbbá olvasni lehet majd benne a filmes kulisszatitkokról is. Szintén augusztus 5-én jelenik meg. Íme a borítója:


Forrás: x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése