2014. június 10., kedd

Kaya Scodelario interjú (2014 június) 2. rész


Most érkezik a tegnapi Kaya interjú második része. Ha lemaradtatok volna az első részről, akkor azt ITT tekinthetitek meg. :)


Hogy kaptad meg végül Teresa szerepét?
A barátaimtól hallottam, hogy van egy nagyon jó forgatókönyv, Az Útvesztő filmé. Az elején azt hittem, hogy ez is csak egy ostoba női szerep, ahol a lány több fiúba szerelmes és nem tudja mit tegyen. A barátaim erre elmondták, hogy Teresa nem ilyen, hogy tulajdonképpen egy remek szerep az övé. Hogy ő erős, intelligens és izgalmas. Tetszett a forgatókönyv, érdekesnek találtam. Aztán készítettem egy videót, mivel akkor épp Angliában voltam, és végül is elég fura volt így megoldani, mert nem kellett elmennem csak ezért Amerikába. Wes aztán elmondta nekem, hogy nem szeretné, hogy Teresából egy "bajba jutott lány" legyen. Teljesen egyetértettem vele.

A Skinsben lévő karaktered nem félt semmitől. Ebben a filmben mi volt számodra a legnagyobb kihívás?
Inkább a fizikai része. Még nem szerepeltem akciófilmben, ahol futkosnom kellett össze-vissza, futnom kellett Dylan után, aki olyan atletikus, amerikai és jó a sportban. Én dohányzom és iszom, tipikus angol vagyok, vagyis formába kellett magamat hoznom, sportoltam és próbáltam tartani velük az iramot. Nagy kihívás volt számomra. Képes voltam megállni a lábamon. Nem akartam az árva lány lenni a többiek között, hanem meg akartam dolgoztatni őket és azt hiszem sikerült is.

Elolvastad a könyvsorozatot a felkészüléshez?
Az első könyvet olvastam. A második és a harmadik könyvet még halogatom, mert nem akarom előre megtudni, hogy mi fog történni. Szerintem jó dolog valami teljesen újba belekezdeni, és csak akkor felfedezni azt. Szerencsések voltunk, hogy egy külső helyszínen forgathattunk. Letáboroztunk ott az első héten és mindenki arra gondolt, hogy ez az egész milyen ijesztő. A természet hangjai, a pókok és a kígyók ijesztőek voltak. Én Londonban élek így nekem szoktam ehhez hozzá. Érezni lehetett a környezetet közvetlen közelről.

Mennyire ellenőrzöd le az interneten, hogy a könyv rajongói mit mondanak a filmről?
Nem néztem meg, mert megijeszt az egész. Anyukám szokott ilyet csinálni, pedig én mondom neki, hogy ne tegye. Aztán felhív és megkérdezi, hogy tényleg csináltam-e ilyet vagy olyat, mire én azt felelem, hogy nem, hiszen akkor elmondtam volna neki. Ő szűri ki a rossz dolgokat és csakis a jókat mondja el nekem. Én nem szeretek keresgélni.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése