2015. szeptember 19., szombat

Új forgatási képek +jelenetfotók + képek a színészekről


Megint találtam egy rakat képet, és próbálom ezeket rendszerezve hozni nektek. Akkor lássuk! :)

Elsőnek itt van még néhány forgatási kép, mert azokból sosem elég. Mindig jó belátni a kulisszák mögé.


[Ezt a képet Rosa osztotta meg twitteren azzal, hogy ezt a jelenetet vették fel az első közös forgatási napján Dylannel.]








Aztán hoztam még egy új, kreatív Tűzpróba posztert és néhány új jelenetfotót, amire rábukkantam.







És a korábbi karakteres jelenetfotók után, itt van négy új Minho jelenetfotó...





... és négy új jelenetfotó Jansonról is.





Továbbá hoztam még friss képeket Dylanről és Kaya-ról, és gondoltam belerakom ebbe a posztba, mert ezeknek nem akartam külön újat írni.

Elsőnek néhány kép Dylanről, aki tegnap este, szept. 17-én egy esti beszélgetős műsor vendége volt.



További képek ITT.

Kaya-t és vőlegényét, Ben pedig szept. 15-én este kapták le, mikor épp egy bárban jártak.



További képek ITT.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése