2014. március 25., kedd

Az Útvesztő trilógia folytatásának tervezett megjelenési ideje!


Idáig semmilyen biztos információt nem lehetett tudni Az Útvesztő könyv folytatásának megjelenésével kapcsolatban. Persze én is hallottam a pletykákat, de bevallom, addig nem szoktam elhinni semmit sem, amíg magam nem látom/olvasom valahol. Így rászántam magam és írtam a Cartaphilus Kiadónak, és tegnap válaszoltak is. Íme: :)


Tehát a kiadó válasza alapján a trilógia második könyve, a The Scorch Trials, időn ősszel jelenik meg, októberre tervezik. A harmadik könyv, a The Death Cure, pedig 2015 tavaszán valamikor. A kiadó ezt válaszolta, és örülhetünk a hírnek, de azért ne feledjétek semmi sem biztos addig, amíg a kezünkbe nem kerül a könyv. :) Mindenesetre pozitívum, hogy egyáltalán válaszoltak a levelemre, és hogy van egy kitűzött időpont, mi meg csak annyit tehetünk, hogy addig türelmesen várunk és szurkolunk, hogy minden úgy legyen, ahogy azt megígérték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése