2014. március 2., vasárnap

Véleményünk a szereposztásról II. - Thomas, Teresa és Chuck

THOMAS

Thomas a könyvben <--> Thomas a filmben

Cassie: Thomas nincs olyan részletekbe menően leírva a könyvben, ezért az én fejemben sem volt egy kidolgozott kép róla. Egy egyszerű barna hajú, aranyos arcú fiút képzeltem el, aminek Dylan tökéletesen megfelel. Bevallom, mikor először hallottam, hogy Dylan O'Brien fogja játszani Thomast arra gondoltam, hogy kívülről tökéletes lesz, na de mi van a színészi játékával? Dylan eddig maximum a Teen Wolfban bizonyíthatta volna be a színészi adottságait, de ha jól ismerem az ott játszott karakterét, ahhoz valljuk be, nem kellett sok tehetség. Így hát eleinte kicsit aggódtam, hogy vajon jó ötlet volt-e a főszerepet egy "kezdő" színésznek adni, de aztán rájöttem, hogy egy az, hogy mindenkinek el kell kezdenie valahol, másrészt pedig ez egy kiváló alkalom lesz, hogy Dlyan megmutassa, hogy nem csak a vicces és jópofa Stilest képes eljátszani, hanem egy főszerepet is. Tehát szerintem Dylan nagyon jó választás volt és bár még mindig kicsit félek, hogy elbírja-e vinni a hátán a filmet, mégis bizalmat szavazok neki, mert szerintem képest lesz.

Anna: Mivel Thomas a könyvben nincs annyira részletesen külsőleg jellemezve, csak körülbelül annyit tudunk meg róla, hogy barna hajú magas srác, így elvileg szinte bármelyik fiatal színészt kiválaszthatták volna. Nem voltak jelöltjeim, hogy kit szerettem volna erre a szerepre, de mikor megtudtam, hogy Dylan lett a befutó, akkor csakis két dologra tudtam gondolni. Egyrészt, hogy imádom Dylant a Teen Wolfban, ahol remekül játszik (akármit mond Cassie, ne higgyetek neki, mert nem is nézi a Teen Wolfot, így honnan is tudná, hogy milyen benne Dylan?), másrészt pedig, hogy Dylan reméljük majd bevonzza a Teen Wolf rajongókat a moziba. Mert lássuk be, szerintem ez is fontos szempont volt a kiválasztásakor, nem akartak valami random ismeretlen színészt, de nem is valami nagyon híreset, így ebből a szempontól Dylan tökéletes választás. És aki pedig kételkedik benne, hogy Dylan alkalmas a feladatra, az sürgősen kezdje el nézni a Teen Wolf harmadik évadát, ahol már nem csak egy vicces, jópofa Stiles jelenik meg a képernyőn, és megláthatja, hogy Dylan igenis képes nehezebb feladatokra is.

TERESA

Teresa a könyvben <--> Teresa a filmben

Cassie: Teresa az, akiről még maga az író James sem tudna pontosabb képet adni mint, hogy fekete haja van és nagy, kék szeme. Ennek a kritériumoknak nem nehéz megfelelni, ezért is lehet, hogy megtalálták a tökéletes Teresát Kaya személyében. Nagyon örültem ennek a választásnak, mert már a Skinsben láttam, hogy milyen szép ez a lány és végre itt van egy "igazi" film, amiben meg tudja majd mutatni, hogy mire képes. Viszont arra kíváncsi leszek, hogy Kaya angol akcentusát megtartották-e a filmben...

Anna: Ismét ellent fogok mondani Cassie-nek, mármint azzal kapcsolatban, hogy Kaya igenis már a Skinsben megmutatta, hogy mire képes. Remek fiatal színésznő, még nem annyira ismert nálunk és nemzetközileg sem, de ami késik nem múlik. Külsőleg tökéletes a szerepre, abba nem tudok belekötni, és szerintem a tehetsége is meg van a karakter megformálásához. Nem mintha Teresa olyan bonyolult karakter lenne, legalábbis az első filmben. Nem lesz itt gond. Kaya sokkal mélyebb és komplikáltabb karaktert keltett életre a Skinsben Effy szerepében.

CHUCK

Chuck a könyvben <--> Chuck a filmben

Cassie: Blake Cooper a tökéletes Chuck és pont. Maga James mondta, hogy olyan, mintha a könyv lapjai közül lépett volna ki. Ennél pontosabban nem is lehetne megfogalmazni. Blake olyan aranyos és szeretni való, mint Chuck, az egyik - ha nem a legjobb - választás volt az egész szereplőgárdában. Remélem Blake mint kezdő színész ebben a filmben majd képes lesz olyat alakítani, ami beindítja a karrierjét. Én nagyon szurkolok neki.

Anna: Tökéletes Chuck, ezen nincs mit ragozni. Kívülről mindenképp, és egy ilyen aranyos és ártatlan kisfiút nem nagy dolog hitelesen megformálni, főleg ha maga Blake Cooper is aranyos csakúgy, mint maga Chuck.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése