2014. március 4., kedd

James Dashner interjú Az Útvesztőről, a 2013-mas kedvenceiről és elmondja, hogy mi az, amit senki nem tud róla



Az Útvesztőt úgy tartják számon, mint a következő Éhezők Viadalát. Egyetértesz, ezzel a megállapítással és egyébként hogyan érzel ezzel kapcsolatban?

Már annak örülök, hogy egyáltalán együtt említenek az Éhezők Viadalával. Az emberek folyton azt kérdezik a producertől, hogy „Ez lesz a következő Alkonyat? Vagy Éhezők Viadala?” És a válasza remek. Azt mondja, hogy ez nem a következő Alkonyat lesz, ez az első Útvesztő. Elég egyedi. Alig várom, hogy az emberek lássák.

Mennyiben fog különbözni a film a könyvtől?

Nagyon könyv hű a film. Megváltoztattak dolgokat, hogy „mozisabb” legyen, de minden karakter a könyvből benne van a filmben, csakúgy, mint az összes fontosabb jelenet is. Minden kis változással, ami tettek, teljesen egyetértek. 

Nagy pop kultúra-rajongó vagy. Nézzük a 2013-mas kedvenceidet.

Kedvenc együttes vagy énekes: Idén fedeztem fel Lily Allent.
Kedvenc film: A Gravitáció és a 12 év rabszolgaság között vacillálok.

Kedvenc TV műsor: Ez könnyű; a Totál Szívás. Az utolsó évad remek volt. Imádtam.
Kedvenc könyv: Talán a Night Film. Jól megírt, okos és kicsit ijesztő is.
Kedvenc magazin: Entertainment Weekly. Elejétől a végéig elolvasom.

Kedvenc blog: io9—tudják mi érdekel.

Kedvenc színházi darab: Londonban láttuk a Matildát, ami egy elég új musical, de nekem nagyon tetszett. Láttam a Spamalotot is, ami szintén tetszett.

Mi az, amit kevés ember tud rólad?

Egy dolog van, ami bennem meglepi az embereket: hogy szeretem a sötét és ijesztő könyveket és filmeket. Néhány ember, aki már nagyon régóta ismer, elolvassa a könyveimet és meglátják bennük, hogy milyen sötétek és azt kérdezik, „Mi a bajod?”. De addig nem tudsz jót mutatni az emberekről, amíg a rosszat meg nem mutattad. Szóval szeretem a sötét, ijesztő dolgokat, amiért a szomszédjaim furcsán néznek rám.

Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése