2014. március 24., hétfő

Véleményünk az első előzetesről: Cassie 1. rész

Arra gondoltunk, hogy megosztjuk veletek a véleményünket az első előzetessel kapcsolatban. Egyrészt vélemény lesz, másrészt találgatás és bevallom, van ahol némi értetlenség és/vagy - erős szóval élve - felháborodás.

Elöljáróban elmondom, hogy az egész előzetes úgy, ahogy van nagyon jó, imádom és hihetetlenül hálásak vagyunk amiért végre megjelent. :)

A véleményem első részében azt írom le, hogy mi az, ami tetszett majd a másodikban azt, hogy mi az ami nem, vagy amit nem értek.

 Alby. Ahogyan azt James is írta Amlnek twitteren Alby hangja olyan kellemesen hangzik, olyan nyugodt és kiegyensúlyozott, amilyennek egy vezetőnek lennie kell. Alby casting tökéletes, már ennyi alapján elmondom.

Nevek a Falon. Ez mekkora jó változtatás! Alby-t, Bent és Winstont egyből észrevettem. :) 

Gyönyörű CGI. Ez várható volt, de azért engem meglepett, hogy mennyire szépek a vizuális effektek. 

Ben Futár. Nagyon úgy tűnik, hogy a filmben Ben Futár lesz, a könyvvel ellentétben, ahol ugyebár Építő. Szerintem ez egy jó változtatás, gondolom azért lépték meg, hogy így jobban meg tudják Bent  ismertetni (esetleg szerettetni) a közönséggel és hogy sokkal drámaibb legyen majd, ami vele fog történni.

3D-s térkép. Atyaég, ez de jó! Imádom! Igaza volt Jamesnek, a könyvben elmennek a lapok, de egy filmben azért ez sokkal látványosabb. Gyönyörű. :) 

Siratók. Azt hittem, hogy az előzetesben nem fognak szerepelni a Siratók, ezért nagyon meglepődtem, amikor elénk tették őket - még ha csak bizonyos részét is az egyiknek. 

Newt arca Teresa láttán. Imádtam, ahogyan mondja, hogy "It's a girl" és a fejet, amit vág hozzá. :D  

A Fiúk hátratántorodása Teresa láttán. Hát ez nagyon nagy. :D Mintha egy veszélyes faj érkezett volna. :D

4 megjegyzés:

  1. Amúgy logikus is, hogy Ben futár legyen, mert amúgy SPOILER ha nem az, hogy megy ki, és hogy szúrják meg a Siratók, amikor más nem hagyhatja el a tisztást? Illetve, még azt nem értem, hogy fogják elégetni a labirintust ábrázoló lapokat, meg hogy veszik majd észre a kialakuló szavakat, egyáltalán hol alakulnak majd azok ki? SPOILER VÉGE. Izgi lesz ez, na.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SPOILER Na ez egy igen jó és logikus kérdés, hogy akkor Ben hogyan sérült meg, ha ő a könyvben Építő és csak a Futárok mehetnek ki az útvesztőbe? Látod, ez nekem még eszembe sem jutott. Hát lehet úgy szúrták meg, hogy a Fal mentén épített valamit és nem vette észre, hogy ott egy Sirató. :DD Passz, fogalmam sincs, majd kérdezzük meg az egyik twitter-chat alkalmával Jamest erről. ;) A "lapok az útvesztőről" dolgot meg szerintem teljesen átalakítják a filmben, de gondolom azzal kapcsolatban is lesz vmi "rejtély", amit Thomaséknak majd meg kell fejteniük. A felégetés meg egyszerű: Alby felégeti a 3D-s térképet. :D Ez könnyen megoldható.
      Amúgy nagyon érdekes kérdéseket vetettél fel, én is várok rá, hogy megmagyarázzák majd a filmben.SPOILER VÉGE
      Nagyon izgi lesz szerintem a film, én is nagyon várom. Mikor lesz már szeptember 19? Jaj, de messze van még. :(

      Törlés
    2. Nincs messze a szeptember 19.
      Igazából csak nyári szünetig kell kihúzni, hidd el, utána pörögni fognak a napok... :(

      Törlés
    3. Reméljük. :)
      Meg addig úgyis kapunk még egy előzetest (remélhetőleg), képeket, meg sok hasonló finomságot. :)

      Törlés