2014. március 17., hétfő

Kaya Scodelario két újságban is


Kaya két újságban is megjelent/megjelenik a közeljövőben. A színészkedés mellett modellként dolgozik, de ebben a két újságban nem modellként, hanem interjúalanyként tűnik fel.


A fenti képen a Wonderland magazin 2014 februári számában jelent meg: (Kicsit megkésve hozom, de csak most találtam:)
"Megszállottan szeretem a 60-as/70-es évek zenei világának atmoszféráját, és nagyon szeretnék egy karaktert eljátszani ebből az időből. Szeretem ezen időszak divatját, zenéjét és az akkori fiatalság megmozdulásait. A kedvenc zenekarom a Rolling Stones és nagyon tetszene, ha eljátszhatnám a fiatal Keith Richardst. Mint a legtöbb brit színész én is szeretnék benne lenni egy James Bond filmben - de én olyasvalaki szeretnék lenni, aki végre megöli Bondot és nem pedig ágyba bújik vele."


A másik újság amiben fel fog tűnni a GQ Style UK 2014 tavaszi/nyári kiadása. Így írnak róla az újságban:
"A brit Skins tévésorozat volt színészei közül nem mindenki tűnt el (Lásd: Dev Patel, Jack O'Connell vagy Nicholas Hoult.) A legutóbbi, aki köztük Hollywoodban próbálkozik Kaya Scodelario, aki nem olyan régen fejezte be 2014 egyik legjobban várt filmjének, Az Útvesztőnek a forgatását. Mikor sikerült őt elkapnunk egy kis csevejre Los Angelesben, Kaya inkább a város zenei világáról beszélt nekünk. "Szeretek a Sunseten sétálni. Olyan mintha érezném magam körül Jim Morrisont." Talán ő lesz Hollywood új üdvöskéje, mégis ugyanolyan nagy rajongónak tartja magát, mint bármelyik átlagos tini lány. Idén az egyik rendező barátja elvitte őt az egyik Oscar partiba. Ott az egyik sarokban ült le pihenni egy kicsit. "És akkor vettem észre, hogy David Beckham mellett ülök. Összevissza hadarva elmondtam neki, hogy mennyire szeretem és megkérdeztem, hogy neki is annyira hiányoznak-e az angol sültek, mint nekem. Nagyon megalázó volt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése