2014. március 6., csütörtök

Milyen lett Az Útvesztő film? Vélemény olyantól, aki már látta


Mert vannak olyan szerencsések, akik már látták a filmet, még ha csak a nyers verzióját is.

"Nagyon szerencsés vagyok, hogy láthattam a filmet és abszolút imádtam! Nagyon jó adaptációja a könyvnek, de tudnotok kell, hogy nem teljesen azonos vele. Kronológiailag néhány esemény nem a megfelelő helyen vagy időben van. De ne izguljatok, mert néhány fő dolog sem úgy van, ahogyan a könyvben. De ha ezektől el tudsz tekinteni, akkor teljes mértékben tudod élvezni. Először is Dylan O’Brien elképesztő volt. Az első jelenttől a liftben, az utolsóig. Nagyon érzelmes és nagy jó! Newt is olyan szereplő volt, akit egyből megszerettem, mint ahogyan Minho vagy Chuck. Nem mindig szeretem a filmes adaptációját egy könyvnek (például a Csontváros nem tetszett annak ellenére, hogy a könyvet szerettem), de elmegyek odáig, hogy azt mondom, hogy ez jobban tetszett, mint az Éhezők Viadala első része. Sötét volt és valamilyen szinten erőszakos. A Siratókat vártam a legjobban, mert majd’ megölt a kíváncsiság, hogy megtudjam, hogyan fognak kinézni. Hadd mondjam el, hogy nem szívesen futnék össze eggyel. (ijesztő keveréke egy robotnak és egy *ezt nem írta le* ) Nagyon lenyűgözött a színészi játék és a hatás, amit ez kiváltott belőlem. Még ha tudtam is, hogy mi fog történni, nem voltam csalódott. Mindenkinek bátran ajánlom ezt a filmet, ha olvasta a könyvet, ha nem és alig várom, hogy a moziban ismét megnézhessem"

Illetve egy másik ezzel kapcsolatos kérdésnek a válaszában az is leírja, hogy nagyon természetesnek hat a film és egyáltalán nem olyan, mint a többi „tini-film”. És hogy egy „gyöngyszem” a sokaságban. :)

Forrás: [x]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése