2014. március 5., szerda

Kaya Scodelario (Teresa) két különböző interjú részlet


Egy újabb Kaya (Teresa) interjú részlet még tavalyról a forgatás előtti időkből, ahol szintén a filmről kérdezik a fiatal angol színésznőt.


A következő filmed a nagy siker várományos Az Útvesztő lesz.
Pár nap múlva indulok, mert kezdődik a forgatás Louisianaban. Ez az első igazi nagy stúdió munkám és nagyon jónak ígérkezik. Ez nem valami szerelmi háromszöges trilógia cucc, hanem merész, akciódús és kicsit ijesztő is. Ez az egyik olyan film, mely a férfi/fiú közönséget célozza meg, ami szerintem jó dolog és úgy hiszem, hogy sok fiatal fiúnak nagyon fog tetszeni. Ez a rendező, Wes Ball első igazi nagy munkája, korábban csak kisfilmeket rendezett, majd megkapta ezt a három tömény könyvet, hogy oldja meg a feladatot, ahogy csak akarja. Például Twitteren jelentette be korábban, hogy én kaptam meg az egyik szerepet, ami nagyon tetszett. Mindent úgy csinál majd, ahogy jónak látja.
Én vagyok az egyetlen női szereplő a filmben, és Teresa a film jó negyedében tűnik fel, tulajdonképpen vele fordul minden rosszra, általa lepleződnek le a nagy titkok és miatta hullik minden darabokra. Ami nagyszerű. Nagyon sokat kell majd futkároznom, gyilkolnom és ugrálnom össze-vissza, amit ezelőtt soha. Még sosem szerepeltem ilyen akció filmben, és remélem sikerül majd megoldanom a feladatot és leállni a sok sült krumpli evéssel és egészségesebben élni.

A film nagy siker lehet. Készen állsz a hírnévre ami egy ilyen nagy stúdió film következtében övezhet majd téged?
Azt hiszem ebben az öt évben megtanultam, hogy ez a szakma teljesen kiszámíthatatlan. Tehát ha azt hiszem, hogy ez nagy siker lesz, akkor valóban nem is lesz az, így próbálok nem gondolni erre, hogy ne legyenek elvárásaim. Szerintem segít, ha csak a projektre fókuszálok. Én annak is örülök, hogy kapok munkát, míg sok barátom nem ilyen szerencsés. Manapság nagyon nehéz az országban egy fiatalnak egyáltalán munkát találnia és karriert építeni, most csak örülök annak, hogy egyáltalán van valami munkám. Tehát akármi lesz ebből, majd megbirkózom vele akkor, mikor már ott járunk.

Forrás

Idén 2014 januárjában szintén készült vele egy interjú az új filme kapcsán, de azért Az Útvesztő is szóba került két kérdés erejéig. Íme:

Ezelőtt dolgoztál Az útvesztő című filmen is, ami egy ifjúsági könyvből készült és ugyebár főképp a férfi közönséget célozza meg. Te vagy benne az egyetlen női szereplő. Kihívás volt számodra a film? Szerettél volna valami ehhez hasonlót csinálni?
Igen, mindig próbálom magam körül felpörgetni az eseményeket és új és izgalmas dolgokat csinálni. Mindig szerettem volna valami akciódúsabb filmet, nyilván azért mert én vagyok a legkevésbé fit és egészségesen élő ember a világon. Be akartam magamnak bizonyítani, hogy képes vagyok a sok futásra kimerülés és összeesés nélkül. Formába akartam egy kicsit hozni magam. És nagyon érdekes volt. Egy csapat fiú volt ott rajtam kívül és Teresáról nem sok mindent lehet megtudni. Teresa az első filmben egy igazi rejtély. Csak a második és a harmadik könyvben derül ki, hogy miért rakták be oda, hogy mi volt ezzel a céljuk és hogy mi az ő története. Úgy gondoltam érdekes lesz olyan dologban részt venni, ami ilyen sokáig tart és ami egy hosszú utazást jelent, és Teresa nem volt éppen egy olyan karakter, akit könnyű megformálni. Élveztem a forgatást. A legjobb barátaim is fiúk, így a sok fiú közt nem éreztem magam kényelmetlenül. Sokat bolondoztam és böfögtem körülöttük, amit az elején furának véltek. De a második héten már megszokták, és megértették, hogy ez is csak én vagyok és a lányok is szoktak böfögni. Nagyon jól éreztük magunkat. Már alig várom, hogy lássam a filmet.

Szerinted könnyű volt számodra a szerep fizikai részét kivitelezni vagy pedig nagy kihívásként tekintesz rá?
Nagyon sok munkát kellett belefektetnem, de akartam is csinálni. Nem akartam olyan lány lenni a csapatban, aki nem tudja azt megcsinálni, amit a fiúk. Nagyon versengő típus vagyok. Nem szerettem volna, ha azt használják kifogásként ellenem, hogy csak egy lány vagyok, így mindenbe belevetettem magam, amennyire csak tudtam. Egy ex-katonatiszt tanított meg minket a túlélési technikákra és ehhez hasonló dolgokra. Mindent megcsináltam, amit csak tudtam. A végére már a sok gyakorlást is élveztem. Majd meglátjuk hogyan sikerült.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése