2014. március 17., hétfő

Újabb still+ Előzetes megjelenés infók


Ismét egy újabb still. (Ezt tegnap este kaptuk, de én most rakom ki. Így ne nézzétek a "holnap" feliratot, létszi.:)


És igen, végre ma este érkezik a teaser trailer a filmhez. :) Jobban utánanéztem a dolgoknak, és este a Teen Wolf közben jelentik be elsőnek az MTV-n, és a Teen Wolf hétfő este 10 órakor van amerikai időszámítás szerint.
Tőlünk 9 órás lemaradásban vannak (vagyis náluk ebben a pillanatban van 16.-a éjfél körül, és nemsokára 17.-e hajnal, legalábbis a nyugati parton), vagyis ez azt jelenti, hogy a mi időszámításunk szerint március 18 (kedd) reggel 7 órakor érkezik az előzetes. (Vagyis mondtam én hogy hozzánk csak kedd délelőtt ér el. :) Javítva: most tudtam meg, hogy a Teen Wolf a mi időszámításunk szerint hajnali 4-kor van. Így valószínűleg az előzetes is akkor érkezik! :)
Hogy youtube-ra mikor kerül fel azt nem tudni (örülnék ha hamarabb, de szerintem inkább csak az MTV után lesz), mindenesetre ha elsők között szeretnétek látni az előzetest, akkor iratkozzatok fel a Foxmovies youtube csatornájára ITT!

2 megjegyzés:

  1. a Teen Wolf magyar idő szerint hajnali 4kor kezdődik, mert csak 6 órás eltérés van USA és Mo. között (tudomásom szerint. amikor felkeltem 4kor, ment a live stream :)) a Youtube-ra pedig akkor fog felkerülni, amikor adásban lesz az MTV-n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint a keleti parti időszámítást kell nézni. Köszi az infót.:)
      (Az USA nyugati part és MO. között tuti 9 óra eltérés van, ezt nem néztem félre.) Reméljük tényleg hamar felkerül youtube-ra. :)

      Törlés