2015. szeptember 18., péntek

Fontos hír a Halálkúra filmről és első adatok a Tűzpróba fogadtatásáról


Kér kisebb hírrel érkeztem, és mivel egyik se állná meg a helyét saját posztként, így egyberaktam őket. Elsőnek is érkezzen az örömhír, remélem legalábbis, hogy ti is annyira örültök neki, mint én. Szóval megtörtént a hivatalos bejelentés, és most már biztos, hogy Wes Ball fogja rendezni a Halálkúra filmet is. A Tűzpróba premierje kapcsán nyilatkozott erről az egyik interjúban, továbbá azt is hozzátette, hogy már gőzerővel dolgoznak a Halálkúra film előmunkálatain. A forgatás decemberben fog kezdődni.


A másik hír, amit mindenképp meg szerettem volna osztani veletek, hogy a Tűzpróba film eddig, hogy teljesített mind a kritikusok szerint, mind a pénztáraknál. A kritikai fogadtatása elmaradt Az Útvesztőéhez, és jelenleg a következő szinten áll. (Szeptember 17.-én este néztem.)
Rottentomatoes oldal: 48%
Metacritic: 39%
IMDB: 10/7,2

Pénzügyileg viszont sokkal pozitívabb a helyzet, hiszen eddig már 35 millió dollárt hozott vissza, holott csak alig pár helyen vetítették, és a hivatalos amerikai premier szeptember 18-án, vagyis ma van. (Az Útvesztő tavaly 32,5 millió dollárt hozott a premier idején.) Az elemzők szerint megy ez még majd feljebb is a hétvége folyamán, vagyis pénzügyileg sikeres lesz a film, így garantált a folytatás. (Bár nem mintha ebben kételkedtünk volna.) Csak hogy érezzétek milyen jó eredmény ez idáig, a Tűzpróba film elkészítése összesen 61 millió dollárba került, vagyis már a premier előtt visszahozta a felét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése