2015. szeptember 8., kedd

Nézd meg hétvégén premier előtt a Tűzpróba filmet!


Az InterCom jóvoltából egyedülálló lehetőségként hétvégén (szeptember 12-13) premier előtt bárki megnézheti a Tűzpróba filmet a Cinema City mozikban. Szombat és vasárnap lesz több vetítés is, így ha nem bírtok várni, és már nagyon látni szeretnétek a filmet, akkor itt a lehetőség és csapjatok le rá minél hamarabb, mielőtt elfogynak a helyek.
Aztán szeptember 17-étől kerül hivatalosan a mozikba a film. :)


Megjegyzés: Én sajnos nem tudom megnézni, mert hétvégén nem vagyok Debrecenben, de biztatlak titeket, hogy ha tudtok, akkor minél többen menjetek el. Biztos jó lesz. :)
(Én majd jövőhét csütörtökön nézem!)

12 megjegyzés:

  1. Én ott leszek, majd mesélek. ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :) Csak ott lesz eredeti nyelven, nem? :D

      Törlés
    2. Igeen :) Szerintem én is megnézem a hétvégén ott :D

      Törlés
  2. És 3D-s, szóval ez engem - valszeg egyedüliként az országban - eléggé motivál :) Mondjuk a viszonylag késői kezdés nem, szóval még agyalok, aztán az élet eldönti helyettem. Ha lesz jegy még, mire eldöntöm, megyek, ha nem, akkor majd később (a jövő hétvége nekem pont nem alkalmas...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, eddig tartott dönteni. Lefoglaltam a jegyet. :)
      De ha nem lesz jó, marha nagy balhét csapok !!! :D

      Törlés
    2. Ez az Ancsi! Reméljük, hogy jó lesz. :)

      Törlés
  3. Hú de jó :D
    Mondjuk így magyarul kell néznem és 3D-ben, de nem bírok már tovább várni.

    VálaszTörlés
  4. A premieren már lesz angol nyelven, felirattal? Erről tudtok valami újjat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, csak szinkronosan és az eredeti nyelven felirat nélkül.

      Törlés
  5. Szívesebben nézném eredeti nyelven, de ha már itt a korábbi lehetőség, nem hagyom ki! ;) :)

    VálaszTörlés
  6. Hát Egerben nincs Cinema City mozi, szóval ezt buktam :D Na nem baj, úgyse szívesen nézném magyarul. Én a jövő hetet több okból is várom, hiszen a Rise Against CD-m is akkor érkezik elvileg, úgyhogy elég nehezen tudok már nyugton maradni :D

    VálaszTörlés