2015. szeptember 19., szombat

Tűzpróba jelenet #5


Tegnap kiadtak egy ötödik jelenetet is a filmből, ami szerintem feltehetőleg az utolsó lesz, mert már tegnap este meg volt kint Amerikában is a hivatalos premier. Nem szerettem volna kihagyni innen, így azért gondoltam elhozom ezt is. (Hát nem mennyivel jobb eredeti hanggal az egész?)


Janson: "Itt a Világvége Einstein Szekció Tiltott Terület. Tegyék le a fegyvereket, be vannak kerítve!"
Thomas: "Brenda, gyere!"
Brenda: "Meg van, menjünk."
Brenda: "Menj, menj!"
Brenda: "Gyere, siess! Kövess!"
Katona: "Ne, élve kell nekünk! Ne mozdulj!"
Thomas: "Brenda! Hova megyünk?"
Brenda: "Siess!"
Brenda: "Thomas! Gyere!"

1 megjegyzés:

  1. Én tegnap néztem meg a moziban 3Dben a Tűzpróbát..és szerintem nagyon jó volt *-* a buggyantakat olyan jól megcsinálták..meg olyan ijesztőre,a perzseltföldnél meg le a kalappal nagyon szép volt szerintem ahogy meg lett csinálva ez az egész helyszín..tehát remélem már mindenki megnézte..kihagyhatatlan egy film :D Meg másabb mondjuk mint amilyen a könyvben volt..de szerintem ez így tökéletes mert legalább akik elolvasták azoknak is volt pár izgalom benne szerintem. :)

    VálaszTörlés