2015. május 13., szerda

Infók a Tűzpróba előzetesről (újra)


Őszintén szólva én már tényleg nem tudom mi a fene van, így mostantól inkább nem is mondok semmit konkrétat. Ha találok valami infót, akkor hozom, egyébként meg semmit se vegyetek addig biztosra, amíg a saját szemetekkel nem látjátok. Hogy miért is írom ezt? Elvileg úgy volt, hogy most pénteken, vagyis május 15-én végre érkezik a Tűzpróba teaser előzetese, és úgy tűnt, hogy ez már majdnem biztos hír.

Igen, ám, de a napokban több utalás is volt arra vonatkozóan, hogy a következő kedden, vagyis május 19-én is érkezik majd valami a filmmel kapcsolatban. Így lehet, hogy az előzetest tolják át jövőhétre, vagy ki tudja, lehet pénteken tényleg érkezik az előzetes, és kedden valami teljesen mást fogunk kapni. Mondjuk stilleket, vagy posztert  filmhez.

Először is Wyck Godfrey, a filmek egyik legfőbb producere hintette el a morzsákat twitteren, mikor kiírta ezt.
"Valami érkezik jövőhét kedden. Készen álltok a Perzseltfölre?"

Aztán James is valami hasonlóra utalt az alábbi twittel:
"Egy hét."

Közben kaptunk twitteren újabb kis gifeket az előzetesre való várakozáshoz, amit sorban hozok, és remélem egyiket se hagyom ki.


És a végén hoznám még ezt a remek fanmade posztert a filmhez, ami nem hivatalos poszter, de nekem tökre tetszik, így gondoltam megosztom. :)


Nem értem én ezt az egészet. Miért nem lehet normálisan megmondani, mikor kapjuk meg az előzetest? Még ha most pénteken nem is, de kedden nagyon remélem, hogy tényleg érkezik végre valahára!

Forrás: twitter

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm az infókat,számomra nagyon fontosak! :-) Szerintem nagyon jól néz ki a poszter!

    VálaszTörlés