2015. május 28., csütörtök

Tűzpróba 1. előzetes magyar szinkronnal


Ma nagy meglepetésként ért, mikor Facebookon ráleltem a Tűzpróbához készült szinkronos előzetesre. Gondoltam elhozom nektek, hisz biztos sokan vannak, akik jobban szeretik szinkronosan nézni a filmeket.

Személyes véleményem az, hogy én maradok a feliratos verziónál. A fordítással viszont elégedett vagyok, én is hasonlóan fordítottam, mikor a feliratot készítettem. Remélem a mozikban játszani fogják szinkronnal és felirattal is, így mindenki maga döntheti el, hogyan nézi meg. :)

Na, mit szóltok a szinkronhoz? :)


4 megjegyzés:

  1. Többszöri hallgatás után már nem olyan rossz, bár egy két ferdítéssel nem nagyon vagyok kibékülve (sőt emiatt néhol a szótagszám se jön ki, de az mellékes). A hangokkal nem teljesen vagyok kibékülve, összességében nem olyan rossz, de érződik rajta, hogy csak egy trailerszinkron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez biztosan nem a végleges szinkron, hanem az csak előzetesben lesz ez. Mondjuk én még az első részt se láttam szinkronnal, azt se tudom, kinek milyen hangja lett végül.Bár talán jobb is így. :)

      Törlés
  2. Nekem sajnos nagyon nem tetszik a fordítás :/ . A szinkron viszont elviselhető. Nem a legjobb de elviselhető. Szóval 10/5

    VálaszTörlés
  3. szerintem marad így a szinkron, mert az első filmhez is ezek a hangok voltak. azzal szerintem nincs baj, csak a fordítással, de az előzetes olyan gyorsan megy, hogy nem jönne ki a szótag.. azért remélem ezt is feliratosan lehet majd megnézni :) egyébként tudja valaki, hogy a moziban már adják-e az előzetest valamelyik film előtt?

    VálaszTörlés