2015. május 16., szombat

Május 19-én, kedden jön a Tűzpróba előzetes (már biztos!)


Negyedik nekifutás, de most már 100%-osan biztos, hogy jövőhéten tényleg érkezik az előzetes. Kedden, május 19-én adják ki Amerikában, de azt még nem lehet tudni pontosan, hogy hány órakor, így ha későn lesz ez az időpont, akkor lehet mi csak szerda hajnalban láthatjuk. Mindenesetre, legrosszabb helyzetben is, szerdán végre érkezik az előzetes hozzánk is. :)

Twitteren végre beindult az élet, és a korábbi utalások után, amiről már írtam, naponta érkeznek a következők, és nagyon beindult a #ReadyforScorch hashtag használata is. James naponta számol vissza az előzetesig, és újabb kis gifek érkeznek, amik az előzetest vetítik előre. Íme ezekből egy kis válogatás.





Keddig csak várnunk kell, és aztán végre jön az előzetes. :)
Szerintem épp ideje már. :D

Forrás: twitter

7 megjegyzés:

  1. Végre! Már alig várom!!!! :) Amúgy már itt lenne az ideje! :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok !
    Ez nem nagyon ide illő csak meg szeretném kérdezni, hogy Kaya Scodelario új filmje a Tiger House mikor jelenik meg? Vagy mit tudtok róla?
    Előre is köszi a választ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A kayascodelario.hu-n azt olvastam, hogy "A mozikba kerülésről nincs információ, de augusztus 24-től már letölthető lesz a film rá egy hétre pedig DVD-n is kiadják." :)

      Törlés
  3. Végre,már alig várom :)

    VálaszTörlés
  4. Végreee. ! hónap. lassan ideje promózni. Nem értem,mi tartott ilyen sokáig.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Ma lett Thomas 25 éves. Nem is írtátok:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, erre nincs mentség, de manapság a vizsgaidőszak miatt mindkettőnk feje száz fele áll, így történhetett meg az, hogy elfelejtettük.
      Remélem a legújabb poszt kárpótol valamennyire. :)

      Törlés