2015. május 12., kedd

Katherine és Ki Hong interjú a filmekről


Három igen kicsi interjút találtam, így gondoltam nem külön, hanem egyben hozom nektek őket.

Az első interjú Katherine-el készült, akit a 2015 MTV Movie Awardson interjúvoltak meg, ahol a Tűzpróbáról és a benne lévő szerepéről is kérdezték. Érkezik a videó, és alatta a lényeg fordítása. (Katherine 1:29-től jön!)


Jól tudom, hogy benne leszel Az Útvesztő második részében? Mi a címe?
Igen, benne leszek. Tűzpróba lesz a film címe.
Mesélj egy kicsit a filmről!
Az összes kedvenc karakter kijutott az útvesztőből, és túlélték a próbát, de még nincs vége a történetnek. Legyőzték a Siratókat, de nem ez a legrosszabb, amivel szembe kell nézniük. Lesznek más szörnyek, és ellenségek, akik a Perzseltföldön várnak rájuk. Az egész világ egy megperzselt földdé vált a napkitörések miatt, és elszabadult egy vírus, amit Kitörésnek neveznek, és minden tönkrement körülöttük. Útra fognak kelni, és ekkor találkoznak majd új emberekkel.
A rajongók számíthatnak majd arra, hogy a film olyan lesz, mint a könyv?
Igen, számíthatnak rá. A film a második könyv eseményei dolgozza fel, és egy kicsit átvesz a harmadik könyvből is. A történet tehát egy kicsit ki lesz bővítve, de a karakterekhez próbáltunk hűek maradni.
Hogy készültél fel a forgatásra?
Elsőnek is elolvastam a könyvet, ami amúgy remek, és James egy zseni, az biztos. Imádtam a könyvet. Emellett nem sok időm volt felkészülni, főleg fizikailag nem, mert a forgatásra való indulásom előtti estén tudtam meg, hogy megkaptam a szerepet. Nagyon jól éreztem magam ott, jót szórakoztunk a többiekkel, az egész stáb nagyszerű és olyanok lettünk, mint egy nagy család. Remek volt.

A második interjúban pedig Ki Hong beszél Az Útvesztő filmekről. Alatta ismét megtalálható a fordítás. (00:58-tól beszél Az Útvesztő 2. részéről!)


Beszéljünk egy kicsit Az Útvesztő második részéről, ami nemsokára a mozikba kerül. Azt biztosan tudtad, hogy a könyvek nagyon népszerűek, de mikor belekezdtetek a filmbe, akkor sejtetted, hogy ezek is sikeresek lesznek-e vagy sem?
Nagyon örülök neki, hogy így lett, és mindez a rajongóknak köszönhető, akik mindenben támogattak minket. Nemsokára jön ki a második film, szeptember 18-án idén, és már nagyon várjuk.
Reméljük a második film is sikeres lesz. És mi a helyzet a harmadik filmmel?
Nem tudom, majd meglátjuk mi lesz. Elsőnek legyünk túl a második filmen, és utána beszélhetünk róla.


És végül érkezett még egy viszonylag hosszabb Ki Hong interjú, amit ugyancsak megosztok veletek. Az interjú amúgy az ázsiai színészek jelenlétéről szól Hollywoodban, melyben Ki Hong a saját életútjáról, élményeiről és tapasztalatairól mesél. :)
(01:55-től kerül szóba Az Útvesztő!)


Mikor először szóba került számomra Az Útvesztő film, akkor csak egy hétköznapi szerepnek indult. Ismertem a rendezőt és a stábot korábbról, így többször is visszahívtak, mire megkaptam a szerepet. Emlékszem, mikor elsőnek olvastam el a forgatókönyvet, csak arra tudtam gondolni, hogy nekem ezt meg kell csinálnom, mert ezt a szerepet nekem találták ki. Nagyon szerencsés vagyok, hogy megkaptam a szerepet. Megpróbáltam a lehető legtöbbet kihozni magamból, hogy egy erős vezetőt teremtsek meg, hogy mindezeket a jellemzőket belevigyem a karakterbe.
Szerencsém volt, hisz a könyv írójának, James Dashnernek van egy unokahúga, akinek a férje koreai, őt hívják Minho-nak, és ezért rakott bele James egy ilyen karaktert a könyvébe. Innen is szeretném megköszönni neki, hisz mi ázsiaiak mindenhol ott vagyunk, és ez fontos, mert sosem lehet tudni, hogy mikor inspirálunk meg valakit. Ő csak egy átlagos férfi, aki elvette James unokahúgát, és mégis nagy inspirációt jelentett James számára a könyveihez. Minden nap gondolok erre a férfira, és miatta nagyon hálás lehetek azért, hogy részese lehettem ennek a filmnek. Megmutattuk, hogy az ázsiai férfiak is lehetnek erősek és kedvelhetőek.

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Én már alig várom a második részt! Remélem hogy az előzetest is minnél hamarabb felrakják!
    Viszont aztzis szeretném megkérdezni hogy az Útvesztőt milyen farmon forgatták? És volt egy olyan rész itt a blogotokban amikor arról beszéltek hogy ugye egy hotelben laktak és.... Nem emlékszem tovább... Na mindegy, azt akarom ebből kihozni hogy nem e tudjátok/tudod milyen hotelben laktak..
    Az utolsó pedig hogy nem tudom az összes szereplő nevét, úgyhogy azt még le tudnátok írni? De úgy hogy a filmbeli név és rendes név. Előre is köszönöm!! Amúgy meg nagyon szeretem a blogotokat!!! Itt mindig minden jót hallok csak!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Az első filmet Louisiana-ban forgatták, Baton Rouge-ban. Nem tudom, milyen hotelre gondolsz. Én erre nem is emlékszek. :)

      A színészek és a karaktereik neve pedig megtalálható a megfelelő fenti menüpontban. :)

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm!!! És az a hotel dolgot valahol úgy olvastam hogy "aki aznap korábban kelt fel az mindig bekopogott a másik szobályába mivel egy hotelben laktunk, de sose tudta meg senki ki volt az." Valahogy így... De köszönöm ezeket is még egyszer!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Azt még elfelejtettem meg kérdezni hogy Dylan hol lakik vagy valami ilyesmi...? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos, fogalmam sincs. :( De annyi biztos, hogy Amerikában valahol.

      Törlés