2015. május 2., szombat

Új dizájn az oldalon!


Amint láthatjátok megújult végre az oldal, és új dizájnt kapott. Kikerült az általatok megszavazott fejléc, amit még egyszer szeretnénk megköszönni a készítőnek Szilvási Ágotának. :) A háttér pedig a Tűzpróba filmhez kiadott első conceprt art lett némi módosítással. Emellett eszközöltem még némi kisebb változtatást is, pl. a betűszínek esetében.


És hogy az előzőt se felejtsük el, készítettem róla egy képet, csak úgy emlékként. Egyébként a felső sávba készítettem egy új menüpontot, oda fogjuk gyűjteni az oldal dizájnjait, így egyik korábbi se merül majd feledésbe.

Nem tudom, hogy vagytok vele, de én elégedett vagyok az új dizájnnal. :)
Nektek hogy tetszik?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett, ügyesek vagytok! :) És a fejléckészítő is!! :D

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  3. tetszik a borito kép ,csak ez hogy a háttér mozaikos valahogy mindig zavarat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, szerintem se a legjobb ez a mozaikos megoldás, de ha máshogy csinálom, akkor meg mindig kilóg valamelyik oldalt a kép és higgy nekem, úgy még rosszabbul nézne ki. :)

      Törlés
    2. Ja ok akkor valahogy megszokom :) .bar mostansag inkabb mobilrol szoktam olvasni az oldalt ahol a hatter nem latszik.

      Törlés
  4. Nagyon örülök, hogy elnyerte a látogatók tetszését a fejléc és kikerülhetett!! :) Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper az oldal. Bár már annyira megszoktam a zöldet,hogy csuda :) AVisszaszámláló nem kerül majd feljebb ?

    VálaszTörlés