2015. július 20., hétfő

Comic-Con 2015: Clevver TV interjú


A Clevver TV is készített egy kisebb interjút a stábbal, amit három részletben raktak fel online. Az első részlet maga az interjú, így ennek hozom a fordítását, a másik kettő pedig csak egy kis játék, amit a színészek játszottak az interjú után hülyéskedés közben, valamint a másikon pedig énekelnek egyet vidáman. Ezt a kettőt is kirakom a végén, ha van kedvetek nyugodtan megnézhetitek. :)

Érkezzen tehát elsőnek maga az interjú:



Srácok, nem sokkal ezelőtt láttuk a Tűzpróba első 30 percét, ami remek lett. A rajongók is megnézhették, akiknek nagyon tetszett. Egyes jeleneteknél kiabáltak és tapsoltak. Ti mit szeretnétek leginkább, hogy lássunk a folytatásból?
Dylan: "Én azt szeretném, ha látnák az útvesztőn kívüli világot, én is ezt várom a legjobban. Szerintem ez nagyon izgalmas lesz a rajongók számára. A könyvhöz és az első filmhez képest a világ kitárul, nem csak a Tisztás és a falak lesznek."
Giancarlo: "Nagyon nagy dolog lesz. Wesnek legalább vagy 500 millió dollárral több pénze volt erre a filmre."
Wes: "Így tűnik, de sajnos nem volt annyi."
Giancarlo: "Nem, tényleg nem, de tényleg úgy néz ki. Ez a film akció dús lesz, izgalmakkal, gyanakvással, drámával, túléléssel és valós emberekkel."
Rosa: "Minden egy nagy egész része, épp ezért volt Az Útvesztő is nagy siker korábban. Valós emberekről szól, akik különös és megmagyarázhatatlan helyzetbe kerülnek, olyanba, ami nem nagyon volt eddig más korábbi filmben. Mindez mégis nem rugaszkodik el a valóságtól, hiszen igazi emberek szerepelnek benne, mint te vagy én. Mi magunk csináltuk meg a kaszkadőrmutatványokat, és alig várom, hogy ezt láthassátok."

Ez nagyon menő. Tényleg ti csináltátok meg a kaszkadőrmutatványokat is? Ezelőtt is csináltatok már ilyet vagy most volt az első alkalom?
Thomas: "Igen, mi csináltuk. Nem olyan nehéz dolgok ezek, és nem is úgy gondoltunk rá, hogy most kaszkadőr dolgokat kell csinálnunk. Mi csak csináltuk, ami ott állt a papíron."
Dylan: "Úgy gondolom, elég szánalmas lenne, ha nem tudnám azokat megcsinálni, és valaki másnak kellett volna helyettem megtennie. Nem nagy dolgokról van szó, csak futnunk kellett és elesni."
Ki Hong: "Igen, csak nagyon gyorsan kellett felfutni a homokdűnékre, és még meg sem izzadtam közben. Nem volt nagy dolog."

Miért ezeket a színészeket választottátok a szerepekre? Csak mert amúgy remek munkát végeztetek.
Wes: "Remek színészek ők, akikkel nagyszerű együtt dolgozni, és ez fontos számomra. Hiszen ez egy olyan film, melyben a karakterek sok dolgon mennek keresztül, és ezt látni kell rajtuk. Fontos volt, hogy olyan színészeket találjunk, akik könnyen azonosulnak a szereppel, és akik eggyé válnak vele, és akik életre tudják őket kelteni. Fontos a hitelesség az ilyen filmek esetében."

Dylan O'Brien is ott volt a rajongói vetítésen. Halottatok már róla ezelőtt? Nagy rajongói bázisa van a Teen Wolf sorozat miatt. Ti együtt dolgoztatok vele, így megkérdezem, hogy milyen ember ő? Milyen volt vele együtt dolgozni?
Giancarlo: "Egy remek srác."
Rosa: "Tényleg nagyszerű."
Giancarlo: "Az a nagyszerű benne, hogy mikor a szemedbe néz, akkor látod, hogy mit akar, remek volt vele együtt dolgozni. Mind nagyon segítőkészek voltunk egymással. Épp ez a remek ebben a stábban. Nagyon sok filmen dolgoztam már ezelőtt, és itt mégis mindenki egyenrangúként volt jelen, senki nem díváskodott..."
Rosa: "Csak Wes, ő folyton utasítgatott." 
Wes: "Igen, épp ez volt a jó. Már két filmet megcsináltam velük, és akármit is mondtam nekik, megtették, hogy álljanak ki a fagyos hidegbe például. És még többet akartak."
Rosa: "Igen, mindig kérdeztük tőle, hogy "És eztán mi legyen? Talán ugorjak le egy épületről?"
Wes: "Akármit kértem tőlük, mindenre úgy tekintettek, mint valamiféle játékra. És ennél jobb dolgom nem is lehetett volna."

Az első film nagy siker volt, és ha a második ennél még jobb lesz, akkor tényleg nagyon izgatottan várom, hogy végre láthassam. Szeretnék kérdezni tőletek valamit. Láttam egy interjút veletek még Az Útvesztő forgatásáról, amiben azt mondtátok, hogy a helyszín tele volt kígyókkal, amitől rögtön felállt a szőr a hátamon. Most is történt valami hasonló? Itt is voltak állatok?
Wes: "Nem igazán, csak néhány skorpió és pók."
Az nem is nagy dolog.
Wes: "A legnagyobb kihívást most a fagyos hideg jelentette számunkra. Tényleg kemény volt. Volt amikor az éjszaka közepén forgattunk és alig volt 10 fok, míg a filmünk címe pedig sivatagi időre utal. Én be voltam burkolózva egy nagy kabátba."
Rosa: "Rám meg valami szexit akartak rakni, így a felsőmön lett egy nagy kivágás, én meg csak legyintettem rá a hidegben. Aztán meg rájöttem, hogy ez talán mégis hiba volt. Hajam se volt akkor, és majd halálra fagytam."
Wes: "Csak Jorge-nak volt kabátja."
Giancarlo: "Igen, csak neki. Aztán meg mindenki kölcsön akarta kérni."

Még egy utolsó dolog, srácok. Mit mondanátok a nézőknek, miért nézzék meg szeptemberben a filmet? Csak mert kell nekik valami, ami ösztönözheti őket addig.
Rosa: "Egy pillanatra se fog megállni a film. Ott folytatódik ahol az első rész befejeződött és végig nagy sebességgel fog haladni előre a történet."
Giancarlo: "Karakterek és véget nem érő akció, véget nem érő túlélés. Karakterek, akik törődnek egymással, Egy teljesen más akciófilm, mint amilyet eddig láttatok."
Rosa: "Pontosan."
Dylan: "Nézzétek majd meg a filmünket!"

És itt van a végére ígért két kisebb videó is. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése