2015. július 11., szombat

Comic-Con 2015: Második nap (július 10) képek és hírek


A második napról eddig még nem sok hír érkezett, de ezeket hozom nektek, és ha lesz még valami, akkor ezt a posztot fogom kiegészíteni, és ebbe rakom bele az új dolgokat. :)

1. Igaz ez nem 10-éről származik, hanem 9-éről, de mindenképp hozni szerettem volna nektek, így gondoltam ezzel kezdtem a mai hírfolyamot. Még július 9-én készült egy interjú Dylannel, melyről néhány fotó felkerült online. Íme egy kis ízelítő a képekből.




További képek ITT tekinthetők meg.

2. Már tegnap megérkezett a Comic-Conra Giancarlo Esposito (Jorge) is, akiről előkerült két új friss kép az eseményről. Még nem a Tűzpróbával kapcsolatban, hanem más eseményeken vett részt, de azért hozom ezt a két új képet róla.



3. Kisebb meglepetést is kaptunk a tegnapi napon, hiszen érkezett egy rövid kis videó, melyben Dylan arról beszél, hogy még a hétvégén kiadnak majd egy clipet a Tűzpróbából. Ebben a videóban Dylan felkonferálja az érkező clipet, amit majd az MTV fog megjelentetni július 12-én az MTV Fandom Awards nevezetű rendezvényen. A clip tehát vasárnap érkezik, amint lehet, mi is hozzuk nektek.

Íme a videó:



Forrás: twitter, X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése