2015. július 19., vasárnap

Comic-Con 2015: Nerd HQ interjú 2. rész


Az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó, így hát hozom nektek a Nerd HQ fordítás 2. részét. Remélem tetszeni fog nektek. Enjoy. :)



Nyolcadik kérdés: Melyik karaktert játszanátok el a történetben és miért pont őt?
James: Én az a pasi akarnék lenni az asztal másik oldalán. (:DD) Hogy a jobb profilom is látszódjon 
Giancarlo: Én a saját karakteremet szeretem. Az egésznek az a lényege, hogy mindig azt látjuk, hogy az én érdekem a fontos, aztán rájövünk, hogy a "mi" érdekünk az valójában. Jorge is ilyen: az elején magát akarja menteni és azt, akit szeret aztán felébred az embersége. Nagyon tetszik ez az üzenet. Az egóm azt mondatja, hogy szívesen lennék Thomas is, a hős, de meg vagyok elégedve a saját karakteremmel is, mert elég az, hogy egy olyan szereplőt játszom, aki a szabadságért és az igazságért küzd és nem ő a nagy megmentő.
Zac: Ez egy ékesszóló válasz volt, mindannyian tanulhattok belőle. (:DD)
Dylan: Én Minho lennék, ő a kedvencem azóta, hogy olvastam a forgatókönyvet. 
Ki Hong: Willel csináltunk egy videót az első film előtt, ahol mindketten azt mondtuk, hogy Newtot játszanánk el szívesen. Ő a másodvezér, a "Ragasztó" meg a bicegése is tök jó.
Thomas: Én Minho-t mondanám, na de szerintem Brenda is elég menő. Tudja, hogy milyen a világ. 
Rosa: Én Newtot szeretem.

Kilencedik kérdés: A szereplők nagyon sokat használják a szlengeket, főleg a könyvekben. Az lenne a kérdésem, hogy ti melyiket szeretitek a legjobban?
James: Örülök annak, amit Wes csinált a szlengekkel. Valami működik a könyvben, de a filmben kevésbé. Tetszik, hogy néha feltűnik egy-egy kifejezés a filmben, főleg Minho-tól, de az nagyon okos dolog volt, hogy Wes visszaszorította ezeket.

A tizedik kérdező a másik panelen levetített klipről kérdezi Dylant és Rosát, de senki nem érti egy ideig, hogy miről van szó, így Wes elmondja, hogy levetítettek egy részletet a filmből, amelyben feltűnnek a Buggyantak is. Elmondja, hogy sokkal ijesztőbbek mint azt várnánk. Majd számítógépes játékokról beszélnek, ezt kihagynám.

Tizenegyedik kérdés: A kérdésem Jameshez és Ki Honghoz szólna: mint azt tudjuk Minho egy jövőbeli tudósról lett elnevezve. A kérdésem az lenne Ki Hong, hogy szerinted mit csinált a jövőbeli Minho?
James: Minho az unokahúgom férje igazából. Mindig is tetszett a neve. 
Ki Hong: Először is szeretném megköszönni az igazi Minho-nak, hiszen nélküle nem lehetnék ma itt. Ha ő nem lenne, bárki más lehetnék, de miatta lett ázsiai a karakter. Az én fejemben Minho az aki feltalálta a rák ellenszerét a jövőben. 

Tizenkettedik kérdés: Ha bármelyik más színész (férfi vagy nő) eljátszhatná a karaktereiteket, kit választanátok?
Giancarlo: Én szívesen látnám Salma Hayeket a szerepemben.
Ki Hong: Angelina Jolie, mert ő olyan menő.
James: Mindig is úgy képzeltem el Thomast, mint Taylor Swiftet. (:D)

Végül a többiek elkapják szegény Thomast és addig nem hagyják békén, amíg nem válaszol a kérdésre. :D Majd lerendezik azzal, hogy eljátszhatná Newtot Meryl Streep vagy Jennifer Lawrence. 

KÖSZÖNÖM, HOGY ELOLVASTÁTOK! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése