2015. július 8., szerda

Tűzpróba képregény


Már korábban is írtunk a Tűzpróba filmhez készülő képregényről, ám ekkor még nem sok információ vagy kép volt róla. Most azonban az MTV jóvoltából 6 exkluzív képet is kaptunk a készülő képregényből illetve tumblrön jómagam is találtam még párat. :)

Aris: "Hol... hol vagyok? Oh. Ez furcsa. Ez olyan ketrecben vagyok, ami alul és felül is fém. Ez nem egy ketrec ez egy lift. Soha nem ébredtem még fel liftben, igazából az összes korábbi felébredésemre sem emlékszem. Semmire nem emlékszem. Ismerem a lift felépítését, de a nevemet nem. Ez nagyon furcsa. Trauma vagy amnézia? Vagy valamilyen abnormális neurológia problémám van vagy az emlékeimet erőszakkal... Oh, megérkeztünk. Vagy talán mégsem. Talán nem is lefelé mentem eddig, hanem felfelé. Talán szabad vagyok."
Harriet: Jesszusom, te fiú vagy.
Aris: És ez természetellenes itt? Sajnálom, de nem tudom hol vagyok. Találkoztunk már korábban?
Harriet: Te és én? Nem. Ez az első találkozásunk, úgyhogy fogadd meg a tanácsom. Fogd be a szád és hagyd, hogy a lányok beszéljenek.
Icers ("Jegesek") Úgy tűnik valami újat kaptunk. Az első fiú az Útvesztőben.
Mindenki: Egyetértünk.
Harriet: Nyomás, tökfej.



"Létezik kevés olyan esemény az emberiség történelmében, melyet az egész világ egy emberként él át. És létezik néhány, ami meglepetésként ér mindenkit. Ezek a múló emlékek egyediek és meglepőek, és mind adnak számunkra valamit. Egy közös ünneplésben egyesítenek minket. Félelem, Terror. Összehoznak minket, és így nem választanak el a dolgok, amikben különbözünk. Olyan dolgok ezek, amikért hálásnak kell lennünk. Emlékezzünk hát erre, mikor a tavaly októberben történtekről beszélünk. Akkor is, mikor eszünkbe jut mindaz, amit e a szörnyű nap elvett tőlünk."




Aris: "A lányok Icersnek (Jegesek) hívták magukat. Nyolcan vannak itt, ugyanúgy csapdába esve, ahogy én. Tavasznak hívják ezt a helyet, melyet minden oldalról fal vesz körül. Minden reggel kinyitják a helyet, majd este bezárják. Ezen túl pedig ott van az Útvesztő."



Forrás: twitter

3 megjegyzés:

  1. Hűűű, ezek a másik útvesztős részletek igazán izgalmasan hangzanak.
    Az egész Tűzpóbából az a legizgalmasabb számomra, hogy volt egy másik csoport, ellentétes feltételekkel és ők is alig néhány nap különbséggel jutottak ki. És most olyan, mintha megtudnánk róluk valamit. Izgii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, ez tényleg izgi. :) Már alig várom, hogy a teljes képregények felkerüljenek a netre.
      Amúgy ezt a képregény dolgot irtó jó ötletnek tartom, talán az egyik legjobb promóciós anyag a filmhez.

      Törlés
  2. kar hogy nem adnak a filmhez, ugy mint tavaly :c

    VálaszTörlés